Život,Sny.Budoucnost

FAQFAQ   HledatHledat    RegistraceRegistrace   PřihlášeníPřihlášení

Život,Sny.Budoucnost

odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Chicago-cz.com -> Predstavte se nam
Autor Zpráva
Vojta97
Anonymní

PříspěvekZaslal: čt červenec 24, 2014 1:43 pm    Předmět: Život,Sny.Budoucnost Odpovědět s citátem Upravit/Odstranit tento příspěvek

Dobrý den jmenuju se Vojta je mi 17 a jsem na Chicago-cz.com naprostým nováčkem proto to prosím berte v potaz.

Jak jsem psal již výše je mi 17 roků studuji střední integrovanou školu automobilní poslední 4 měsíce nedělám nic jiného než že zjišťuji informace o Americe koukám na pořady o ní a poslouchám rádio z Arizony Smile.
A za tuhle dobu se mi to v hlavě rozleželo možná si řeknete bože je mu 17 ani neví co chce je to ještě dítě.Možná už tu byla tucet příspěvku jako je tento ale přesto vás žádám o pomoc. Proč se na vás vůbec obracím ?
Mám svůj sen !!! Vím že sny má snad každý někdo reálnější někdo méně.Proto vás prosím můžete mi někdo poradit.

Trošku to popíšu.Většina mladých si Ameriku představí že přijedou na onen kontinent všude na stromech zelené dolary,Hollywood,Beverly Hills,Florida moře obrovský dům samá párty kasína atd... . Přesně Ameriku já nevidím vidím ji jako zemi nových možností a budoucnosti.

Ano chtěl bych v Americe žít ano i Česká Republika má něco do sebe ovšem při mém osobním srovnání Amerika:Česko je to asi 5:0.

Měl bych takový plán sice mi ho někteří budou vyvracet jiní radit proto tu jsem jen mi prosím nepište něco ve smyslu jsi mladý,hloupý atd... .

Mým cílem je teď dostudovat onu školu s maturitním vysvědčením a vyhláškou 50 pro ty v technice trochu znalí. Vím že ta škola asi není nic moc co se dá dělat na co sem se dal na to sem se dal. Nebude ze mě právník,doktor,ani atomový vědec jen normální Autotronik tedy něco víc než Automechanik + budu se orientovat v elektrotechnice.