Posilování - Výběr plánu, objemové cvičení

FAQFAQ   HledatHledat    RegistraceRegistrace   PřihlášeníPřihlášení

Posilování - Výběr plánu, objemové cvičení

 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Chicago-cz.com -> Sport
Autor Zpráva
Broop
Anonymní





PříspěvekZaslal: so listopad 09, 2013 12:13 am    Předmět: Posilování - Výběr plánu, objemové cvičení Odpovědět s citátem Upravit/Odstranit tento příspěvek

Ahoj, potřeboval bych od vás radu. Je mi 17 let, měřím cca 178cm, vážím cca 62kg, jsem poměrně štíhlý, takže mám málo podkožního tuku. Když se na sebe kouknu, tak mám podle mě poměrně dobrý náběh na svaly. Nejsem žádná korba, ale není to zas tak hrozný. Do posilovny už chodím cca 2 a půl roku, jenomže nepravidelně. Takže z těch 2 a půl roku, jsem čistého času cvičil podstatně méně. Chodil jsem třeba 2 měsíce pravidelně, potom jsem zase na nějakou dobu přestal, potom zase na několik měsíců začal a takhle pořád do kola. Neměl jsem žádný plán, takže jsem moc efektivně necvičil. Ale když jsem cvičil, tak jsem cvičil biceps, prsa, břicho. Takže nic moc, ale teď bych chtěl začít už opravdu pravidelně a chtěl bych si udělat nějaký plán a cvičit podle něj, aby to mělo nějakou cenu.

Nějaký svaly teda mám - Když zatnu, tak vidět docela jsou - Řekl bych že jsou tedy dobře vyrýsovaný, protože mám málo podkožního tuku, ale jsou malý. Takže bych potřeboval spíše do objemu. Chtěl bych cvičit horní část těla a to - 1) Prsa, 2) Břicho, 3) Biceps, 4) Triceps, 5) Ramena, 6) Záda

Nevím jaké dny bych měl cvičit. Posilovnu mám k dispozici od pondělí do čtvrtka. Nevím kolikrát týdně mám do posilovny chodit, jestli 2x nebo 3x, z hlediska toho aby si svaly odpočinuly. Ve čtvrtek a v pátek mám ve škole tělocvik. S tím, že ve čtvrtek hrajeme o těláku nějaké hry a v pátek děláme sem tam nějaké kliky a sed-lehy (ale v malé míře), takže by se to dalo brát jako malý trénink. Jestli jít teda třeba pondělí, středa, čtvrtek. Nebo jestli to nechat na pondělí a středu a pátek brát jako trénink ten tělocvik..?

Mám tedy cvičit na objem..? Tzn. velkou váhu, s malým počtem opakováním v sérii..? Jak dlouho cvičit na objem než začít rýsovat..? Cvičí se tak, že se začne na objem třeba půl roku a potom se půl roku rýsuje nebo jak..?

Vadilo bych kdybych jel podle plánu normálně v posilovně + bych cvičil každý den kdybych byl v posilovně břicho..? Tzn. břicho bych cvičil 3x týdně..? Díky moc za rady Smile
Návrat nahoru
pdmlynek
Moderator


Registrace: 16. 08. 2005
Příspěvky: 5978
Bydliště: Philadelphia area

PříspěvekZaslal: ne listopad 10, 2013 2:04 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj Broop! Vítej na Chicago-cz.

Moc nechápu proč se ptáš na tyto věci na chicago-cz, což “slouží především k výměně užitečných informací, zpráv, a zkušeností mezi lidmi, se zájmem o USA”, a né na nějakým forum ohledně posilování. Hledáš informace ohledně posilování z nějakého amerického pohledu nebo se domníváš že zde máme nějaký odborníky?

No, ale abych Ti odpověděl jak já tomu rozumím: jistě víš že plán cvičení záleží na tom co chceš dokázat. Chceš dělat kulturistiku (body building), nebo zvedání, nebo to chceš dělat jako doplněk k aerobatickým cvičení? Jsou to úplně jiné plány.

Jestliže chceš něco obyčejného (t.j., nestrávit 3 - 4 hodiny denně v tělocvičně) co by Ti dalo dobré svalnaté tělo, tak zvedej 3x týdně (pondělí: prsa a záda, středa: nohy, pátek: ruky), a ostatní dny dělej aerobiku. Taky prý se má dělat břicho každý den.

Přeji Ti štěstí.
Návrat nahoru
czolgos
Moderator


Registrace: 19. 01. 2005
Příspěvky: 2874
Bydliště: Prague

PříspěvekZaslal: ne listopad 10, 2013 2:46 pm    Předmět: Re: Posilování - Výběr plánu, objemové cvičení Odpovědět s citátem

Broop napsal:
Chtěl bych cvičit horní část těla a to - 1) Prsa, 2) Břicho, 3) Biceps, 4) Triceps, 5) Ramena, 6) Záda


A co nohy?

2x týdně je málo. Choď minimálně třikrát. Prsa a záda bych necvičil v jeden den, protože to jsou celkem velké svalové partie oproti rukám.
1.den: prsa+biceps+břicho
2.den: nohy
3.den: záda+triceps+ramena+břicho

Pokud chceš jet na objem, tak hodně důležitá je taky strava. Dostatečný denní příjem bílkovin.
Návrat nahoru
borekt



Registrace: 30. 11. 2012
Příspěvky: 933
Bydliště: Canada

PříspěvekZaslal: st listopad 13, 2013 2:21 am    Předmět: Odpovědět s citátem

chces mit svaly nebo silu?
Návrat nahoru
miro
Site Admin


Registrace: 10. 01. 2005
Příspěvky: 3111
Bydliště: Chicago

PříspěvekZaslal: st listopad 13, 2013 8:02 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Tož jedná se o kategorii "Sport" takže je tvoje otázka ve správné sekci.

Pro objem jsou důležité tři věci a ani jednu z nich se nevyplatí podcenit.

1) cvičit objemově, tj. jak říkáš, málo opakování a velká váha. Po každém tréninku musí svaly odpočívat min. 48h, a stačí i dva tréninky týdně, ale pravidelně.

2) jíst hodně, né li přímo žrát. Jíst prostě všechno ve velkém množství. O dietu se starat nemusíš, o to půjde až při rýsování.

3) tohle chápe málo lidí, ale při objemech je nejdůležitější cvičit nohy. Ideálně dřepy. Zní to možná divně, ale při cvičení dřepů ti rostou všechny ostatní svaly rychleji a to z jednoho jediného důvodu. Při cvičení dřepů vzniká velké množství růstového hormonu testosteronu. Při žádném jiném cviku ho tělo tolik nevyprodukuje.

více info
http://www.primafitness.cz/primafitness/4-POSILOVANI-PRO-MUZE/12-OBJEMOVY-TRENINK/

nebo jestli se cítíš zase jako začátečník tak čti toto
http://www.primafitness.cz/primafitness/17-PRAVE-ZACINAME/

http://www.primafitness.cz/primafitness/17-PRAVE-ZACINAME/39-TRENINK-PRO-ZACATECNIKY-c-1/
Návrat nahoru
Broop
Anonymní





PříspěvekZaslal: so listopad 16, 2013 11:47 am    Předmět: Posilování Odpovědět s citátem Upravit/Odstranit tento příspěvek

Borekt: Tak já bych chtěl mít především svaly.

Takže stačí cvičit třeba pondělí a středu a v pátek zmíněný trénink ve škole..?

Jaké váhy s jakými opakováními si mám daát cca? Smile Díky
Návrat nahoru
miro
Site Admin


Registrace: 10. 01. 2005
Příspěvky: 3111
Bydliště: Chicago

PříspěvekZaslal: so listopad 16, 2013 12:42 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

to bohatě stačí, váhy takové které zvedneš sotva těch 6X 7X.

hlavně se ale dobře rozcvič, jestli nejsi zvyklý cvičit vlastně ani nemůžeš hned začít objemový tréning, mrkni sem
http://www.primafitness.cz/primafitness/17-PRAVE-ZACINAME/
Návrat nahoru
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Chicago-cz.com -> Sport Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 


Chicago-cz.com forum system
USA odkazy | Weblog o USA | Inzerce v USA | Galerie USA | Diskuse o USA



Copyright © chicago-cz.com
Webdesign a Optimalizace by Miro - miroweb.com



UFOseek.com - Directory, Community and News. UFO Seek Forum - rare free community for discussion of UFO-Paranormal, mysterious and unexplained topics.

Slovak Republic Web Directory About Slovak Republic
Czech Republic Web Directory About Czech Republic