Ahoj, já jsem Roman

FAQFAQ   HledatHledat    RegistraceRegistrace   PřihlášeníPřihlášení

Ahoj, já jsem Roman

odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Chicago-cz.com -> Predstavte se nam
Autor Zpráva
Roman_M

Registrace: 08. 01. 2012

PříspěvekZaslal: út leden 10, 2012 10:31 pm    Předmět: Ahoj, já jsem Roman Odpovědět s citátem

Zdravim zdejší komunitu,

fórum poslední 2-3 dny čtu skoro non-stop a přijde mi, že mam přečtený už skoro vše Smile .

Abych se trochu představil a řekl něco o sobě. Jmenuji se Roman, pocházim z Tábora (jižní čechy). Za 2 měsíce mi bude 20, vystudoval jsem SPŠ Tábor - obor strojírenství a momentálně bydlim v Praze s klukama na privatě a studuji na ČZU na Ekonomické fakultě obor INFO.

Tak nějak mě to vždycky táhlo k počítačům a tak jsem šel na tuhle školu (ČVUT mě nezaujalo a mé studijní výsledky z střední by asi na ČVUT moc neprošli), bohužel škola moc nenaplnila má očekávání, takže uvažuji o ukončení studia. Momentálně pracuji externě pro kamaráda, který provozuje internet a stále jsem "studentem" ČZU.

Abych přišel k hlavní věci, kamarádka mi vnukla myšlenku "Co třeba USA?". Sám jsem si řikal, že se tam jednou podivám, za velkou louži a tak jsem začal studovat všechny možnosti, pročítat mnoho článku, zjišťoval si informace ohledně víz na webu americké ambasády etcc. Rád bych se do ameriky juknul a třeba tam i zůstal, nechci říct, že se mi nelíbí Evropský život, ale minimálně bych se chtěl podivat, jak to je v americe. Filmy apod. neberu jako náhled na americkou kulturu či život tam Smile .

Proto jsem se začal zajímat o všechny možnosti v USA. Nejdříve jsem koukal po legálních možnostech, což pro mě připadá asi následující: Au-Pair, WAT a stáž.

Aupair - bohužel nemam žádné prokazatelné zkušenosti, takže na tom bych pohořel
WAT - nabídky tohoto programu se mi moc nelíbí. Nechci přijet do USA, kde mi řeknou co budu přesně 3 měsíce dělat a pak měsíc cestovat
Stáž - neni moc jednoduchý sehnat firmu, kam bych mohl na stáž.