Truckeri

FAQFAQ   HledatHledat    RegistraceRegistrace   PřihlášeníPřihlášení

Truckeri
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Chicago-cz.com -> Business
Autor Zpráva
american chopper



Registrace: 12. 02. 2005
Příspěvky: 285

PříspěvekZaslal: čt prosinec 22, 2005 12:54 pm    Předmět: Truckeri Odpovědět s citátem

Zakladam tohle tema,protoze doufam,ze sem par truckeru chodi..nejezdim dlouho a mam par otazek,tak jestli chcete nekdo o tehle praci dat debatu,tak prosim napiste..

Dik
Návrat nahoru
Ludvik XVI
Anonymní





PříspěvekZaslal: čt prosinec 22, 2005 4:28 pm    Předmět: Odpovědět s citátem Upravit/Odstranit tento příspěvek

Ahoj,chtel bych se Te jako zeptat,jestli se da v USA jezdit truckem na mezinarodni ridicak a bez SSN,authorization card to work.Diky kravo,hoj.
Návrat nahoru
american chopper



Registrace: 12. 02. 2005
Příspěvky: 285

PříspěvekZaslal: čt prosinec 22, 2005 11:12 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak to urcite ne..nikdo te nepojisti a taky ti nikdo neda praci..
Návrat nahoru
Anonymní






PříspěvekZaslal: pá prosinec 23, 2005 4:21 am    Předmět: Odpovědět s citátem Upravit/Odstranit tento příspěvek

citace:
Diky kravo,hoj.
Shocked ?
Návrat nahoru
Big_Rig
Editor


Registrace: 19. 01. 2005
Příspěvky: 8480
Bydliště: Dayton/Cinci

PříspěvekZaslal: pá prosinec 23, 2005 10:50 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Staci se jen zeptat, nebo pokud se stydite ptat se verejne, poslat mi soukromou zpravu. Konecne tema, o kterem neco skutecne vim a nemusim to tahat z fuskle Mr. Green
Návrat nahoru
american chopper



Registrace: 12. 02. 2005
Příspěvky: 285

PříspěvekZaslal: so prosinec 24, 2005 2:35 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Big_Rig napsal:
Staci se jen zeptat, nebo pokud se stydite ptat se verejne, poslat mi soukromou zpravu. Konecne tema, o kterem neco skutecne vim a nemusim to tahat z fuskle Mr. Green


Jo,na tebe jsem myslel..ted jsem samozrejme na ceste,ale urcite pokecame..
Návrat nahoru
Mob



Registrace: 26. 01. 2005
Příspěvky: 624
Bydliště: Na Samote u Lesa

PříspěvekZaslal: so prosinec 24, 2005 4:29 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Big_Rig napsal:
Staci se jen zeptat, nebo pokud se stydite ptat se verejne, poslat mi soukromou zpravu. Konecne tema, o kterem neco skutecne vim a nemusim to tahat z fuskle Mr. Green


ja jsem hrozne stydlivej Laughing ale zeptam se tedy.
Kdy KONECNE zajedes do Columbus!! vcera jsem tam byl dal Belgickou Stellu a bylo dobre na dusi Very Happy
Návrat nahoru
excellentmentaldefect



Registrace: 17. 11. 2005
Příspěvky: 315

PříspěvekZaslal: ne prosinec 25, 2005 8:35 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Big_Rig napsal:
Staci se jen zeptat, nebo pokud se stydite ptat se verejne, poslat mi soukromou zpravu. Konecne tema, o kterem neco skutecne vim a nemusim to tahat z fuskle Mr. Green



Zdravím, Big_Rig,

rád bych se tě zeptal na následující: Jakým způsobem nejčastěji "fungují" us truckeři ?
a) jezděj svým vlastním truckem a smlouvají si sami zakázky - tj. jsou nezávislí
b) jsou členy nějaký asociace soukromých truckerů, která jim shání zakázky
c) jezděj svým truckem výhradně pro jednu přepravní společnost, která pochopitelně má nasmlouvané stálé zákazníky ale strhává truckerům z vydělaných peněz svůj podíl
d) jezděj pro někoho dalšího, tj.nedisponují svým vlastním truckem

Předem díky za odpověď...
Návrat nahoru
american chopper



Registrace: 12. 02. 2005
Příspěvky: 285

PříspěvekZaslal: út prosinec 27, 2005 2:48 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Dobre otazky,neco podobneho jsem mel na jazyku..Chci zanedlouho jit do sveho trucka,tak mozna dotaz,do jakeho..projel jsem toho dost,nejvice mi sedi Volvo,ale samozrejme chci drzaka.Takze co koupit s ohledem na provoz,udrzbu,opravy?
Návrat nahoru
Anonymní






PříspěvekZaslal: po leden 02, 2006 8:28 pm    Předmět: Odpovědět s citátem Upravit/Odstranit tento příspěvek

Sorry boys,
nejaky cas jsem se nedostal na 'net.

rád bych se tě zeptal na následující: Jakým způsobem nejčastěji "fungují" us truckeři ?
a) jezděj svým vlastním truckem a smlouvají si sami zakázky - tj. jsou nezávislí

Takovych to ridicu je relativne malo. Znam par chlapu, kteri takto vozi v reeferech syr z Wisconsinu a v Cali nebo na Floride zase maji zakaznika, ktery ma naklad zpatky, nebo si pak neco nasmlouvaji pres brokera. Podobne je to treba s tezkou mechanizaci a nadmernyma nakladama, jenom v tomto pripade jsou to vesmes kratke trasy a zpatky jedou prazdni, takze polovina starosti ubyde. Aby se vsechny ty starosti navic skutecne vyplatily musis mit proste smlouvu na neco lukrativniho. O takove naklady je rvacka a pro jednotlivce je prakticky nemozne konkurovat firmam jako je napr. SWIFT, Schneider, J.B.H. nebo specializovanym prepravcum, obzvlast pokud se do toho teprve ted pokousis proniknout. Vsechni, ktere znam a jezdi timto zpusobem, to delaji uz 20+ let. Nemam patent na rozum - urcite jsou vyjimky - ale takove jsou moje zkusenosti ...

b) jsou členy nějaký asociace soukromých truckerů, která jim shání zakázky
Brokeri. Firmy, ktere se zivi tim, ze (zjednodusene receno) zprostredkovavaji kontakt prepravce - zakaznik. Neco jako realitni kancelare a podobne jako u realitek maji ruznou uroven sluzeb: od uplne nejzakladnejsi, kdy Ti daji adresu nekoho v okoli, kdo ma naklad a starej se az po firmy, ktere za Tebe vyridi uplne vsechno a jeste Ti Fed - Exem poslou trpaslika, aby Ti na ceste delal spolecnost. Je to o dost jednodussi, ale samozrejme za to tem firmam, podle urovne sluzeb, musis platit. Asociace truckeru taky existuje - OOIDA - ta se ale snazi (ne moc uspesne, podle meho nazoru) stat se necim jako jsou truckerske odbory.

c) jezděj svým truckem výhradně pro jednu přepravní společnost, která pochopitelně má nasmlouvané stálé zákazníky ale strhává truckerům z vydělaných peněz svůj podíl
Vetsina owner operatoru jezdi timto zpusobem. Maji vlastni tahac (obcas i naves) a zbytek vicemene nachaji na svem zamestnavateli. Tohle je smer, kterym se ted trucking industry ubira. Owner ops a male firmicky uz si pri stavajicich cenach nafty, pojisteni atd. nemuzou dovolit konkurovat velkym firmam o cemz nejlip svedci ta vlna krachu, ktera za posledni dva roky probehla. Velkym firmam se zase na druhe strane prestava vyplacet zamestnavat firemni ridice diky rustu nakladu na emloyee benefits spojenych s obrovskym nedostatkem kvalifikovanych ridicu, ktery zene (KONECNE!) nahoru mzdy. Krome skutecnych OO existuji taky "leasing operators", kteri se lisi v tom, ze nemaji vlastni tahac, alebrz ho maji na leasing od te firmy, pro kterou pracuji. Na jednu stranu je to vyhoda, protoze zdaleka ne kazdy ma na vlastni tahac nebo dostatecne dobry credit na to, aby si vyridil pujcku/leasing pres dealera nebo vlastni banku, na stranu druhou clovek ztraci urcitou nezavislost, protoze musi s danou firmou zustat az do ukonceni leasingu. Predcasne ukonceni je bud smluvne nemozne nebo velice drahe a "abandoned leasing/truck" je prakticky karierni sebevrazda.

d) jezděj pro někoho dalšího, tj.nedisponují svým vlastním truckem
Firemnich ridicu je nejvic. Ja jsem treba jezdil pro jednu firmu (nechci ji delat reklamu, tak neuvedu jmeno), kde jsme si jako tym rozdelili .51/mile, nikdy jsme nemeli min nez 4500 mil/tyden a benefits by nam mohl kde kdo zavidet. Zadne starosti s cenou nafty, udrzbou, ctvrtletnim ucetnictvim, pojistkama atd. Dulezitym faktorem je taky cas straveny pryc od rodiny, pratel a lasek, coz je duvod proc kdyz vidim zenskou za volantem, tak je to bud lokalni job nebo jezdi s manzelem (anebo se svoji "zivotni partnerkou"). Jako firemni ridic muzes kdykoli skoncit a najit si jiny job, coz s tahacem, ktery musis splacet proste nejde. Samozrejme jako kazde podnikani to taky nese rizika. At uz je to strach nebo lenost, spousta lidi proste nechce mit vlastni firmu a preferuje jistotu normalniho jobu, o tom, ze kazdy se to "remeslo" nejdriv musi nekde naucit ani nemluve.

Snad to stacilo, ackoli jsem nenapsal zadne presne cisla Wink

Ohledne toho jaky tahac kupovat ... nemam zdani Embarassed Ja jsem jel alespon jednou snad vsim krome velkeho KW, ale ze by mi nektery z tech kamionu nejak extremne utkvel v pameti, to ne. Ono pod kapotou je to vsechno na jedno brdo - tri druhy motoru (Intntl a Volvo maji vlastni maloseriove, ale to se neda pocitat), dva druhy prevodovek/rozvodovek
a co zbyva - elektrika, AC a logo na kapote. Pete a KW jsou krasne a luxusni, Volvo ma povest nedostizne kvality a bezpecnosti, ale Freightlinery maji 60% trhu. Pokud jsi v baliku a mas tech 100+ papiru cash nebo dobry loan na novy tahac, tak si kup to, co se Ti libi. Pokud se o nej budes starat, tak Ti vydrzi kterykoli z tahacu, ktere jsou momentalne na trhu. Mne se ciste designove nejvic libi Coronado - klasicky tvar s modernima prvkama. Nemuzu si pomoct, ale ty nove Volva mi proste pripominaji lokomotivu japonskeho rychlovlaku.
Pokud budes brat neco na leasing od sve firmy, tak to samozrejme bude to, co Ti oni nabidnou - Schneider tusim nabizel jenom ty stejne Century, ktere meli ve flotile, SWIFT zase jenom Columbie se dvema ruznyma druhama vybavy oba dva nic moc, i kdyz mam pocit, ze ted presli prave na ty nove Volva, Werner mel pro prvni leasing Century v zakladni vybave a po jeho ukonceni, moznost si truck nechat nebo ho vytrejdovat za uz velice slusne vybaveneho Peta.
To jsou nove trucky, vetsina ostatnich firem ale nabizi i na leasing jenom ojetiny. U ojetin je to podle meho nazoru "bang for buck" - rozhodne uprednostnuju dobre udrzovane FLD ve skvelem stavu s dlouhou zarukou, i kdyz je skarede jak noc a vevnitr ma dost bakelitu na dva trabanty, nez krasneho chromovaneho KW, vylozene drevem a italskou kuzi s pochybnym puvodem, neexistujici historii udrzby a zarukou na prvni 20min/20mil po opusteni parkoviste. Rozhodne je dobre mit pre-EPA motor, ten ma o dost nizsi spotrebu nez ty stavajici. Detroit a CAT jsou solidni motory o Cumminsech moc nevim. Hodne zalezi na tom u koho budes delat udrzbu. Na truckstopech se mi dvakrat(!) stalo, ze jsem musel certifikovanemu mechanikovi ukazat, jak se ten muj truck startuje, pac chlap nemel zdani, ze musi drzet 'backup alarm' switch a vyslapnout spojku, kdyz macka starter - sver pak nekomu takovemu do rukou svoje zivobyti. Nejlepsi je kupovat u dealera, ktery ten truck prodaval novy, delal na nem udrzbu a pak v tom pokracovat. Nebo si to nechat delat primo firmou, u ktere jezdis, pokud mas stejny truck jako jsou jejich firemni. Podivej se treba na truckpaper.com, aby sis udelal obrazek o cenach typu a rocniku. Koupe trucku neni az takovy problem, je to jako u osobnich aut - obrovsky pretlak nabidky.
Co me se dotejci, nejvetsim problemem je ucetnictvi Cool.gif" alt="" border="0" />


Se mejte a sorry, Mobe, ja ted nemuzu pit kvuli krevnimu tlaku, takze to v dohledne dobe vypada blede, obzvlast je to mrzute proto, ze jsem se vazne tesil, ze se pujdu podivat na zapas s Rangers Crying or Very sad Musim souhlasits Tinou Turner - "Who needs a heart, when a heart can be broken" - i presto, ze ona o vysokem tlaku myslim nezpivala.

Martin

Smarjaaaa, za tenhle vecernicek bych si mel nechat platit - lepsi nez sleeping pills Rolling Eyes ... Sem se ale rozkec a to jsem se snazil byt strucny Shocked Aaaaale, kdyz muze Mlejnek, ja muzu taky Twisted Evil
Návrat nahoru
Big_Rig
Editor


Registrace: 19. 01. 2005
Příspěvky: 8480
Bydliště: Dayton/Cinci

PříspěvekZaslal: po leden 02, 2006 8:46 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Hmm, jak tak koukam, tak jsem byl za ten dlouhy prispevek potrestan nedobrovolnym odhlasenim Laughing
Návrat nahoru
Mob



Registrace: 26. 01. 2005
Příspěvky: 624
Bydliště: Na Samote u Lesa

PříspěvekZaslal: út leden 03, 2006 7:14 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Zdravim Martin,
Well hey vedet az bude tlak zase na Miru a muzes si dat jedno malinke "to go" Laughing
Pamatuj na MS v Nemecku kde jsem Thanks God vyfazli USA, tak tusim ze v Columbus Crew stadium bude Velka obrazovka kde se vsichni Cesi z Ohio sejdem. tak koukej si dat Miru krvinek do poradku at tam muzem oslavit postup ze skupiny Very Happy
So long
Mob
Návrat nahoru
scout66



Registrace: 14. 02. 2005
Příspěvky: 713

PříspěvekZaslal: st leden 04, 2006 4:51 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Hej Big_Rigu!

Jaky mas ten tlak? Ja myslim, ze na ten vysoky by jsi prave pul litru cervenyho navecer mel!
Návrat nahoru
excellentmentaldefect



Registrace: 17. 11. 2005
Příspěvky: 315

PříspěvekZaslal: st leden 04, 2006 9:52 am    Předmět: Odpovědět s citátem

to Big_Rig:

...super, díky, tak tomu říkám vyčerpávající odpověď...
Návrat nahoru
american chopper



Registrace: 12. 02. 2005
Příspěvky: 285

PříspěvekZaslal: so leden 07, 2006 8:33 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Zdarec Rigu..
..az ted jsem se dostal domu..
Pred odjezdem jsem koupil trucka,FRL classic,stara sunka,ale snad aspon chvili vydrzi(ja vim,brzo budu nadavat:-)
Pokud jde o praci,budu jezdit zatim pro firmu,nechci se jeste poustet do vetsich akci,zatim se porad rozkoukavam.
Tva odpoved byla opravdu vycerpavajici a hlavne srozumitelna..
Co rikas na to,koupit navic jeste 3-5 trucku a posadit tam lidi..nazory se totiz opet rozchazeji..jedni rikaji,ze by bud to toho nesli,nebo by uz do toho nesli a druzi se smeji jak je jim dobre..tezko se dovedet pravdu..jaky je tvuj nazor?
Návrat nahoru
scout66



Registrace: 14. 02. 2005
Příspěvky: 713

PříspěvekZaslal: ne leden 08, 2006 7:31 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Chlapi, mne by strasne zajimala jedna vec. Ja o trucku premyslel uz davno. Jednu dobu uz jsem byl opravdu nastartovany, ale pak jsem z toho prece jen vycouval.
Ja totiz vim, ze bych to psychicky asi nevydrzel. Ja musim mit kolem sebe porad nejaky lidi! Porad si s nekym povidat. Pokud jedu treba sam na nejakou delsi cestu, tak 24 hodin je muj limit pred tim, nez mi zacne pomalu ale jiste hrabat! da se na to vubec zvyknout, nebo je to otazka povahy ci typu osobnosti? Myslim tim byt ty nekonecne hodiny sam v tom uzavrenem prostoru. Slysel jsem jiz o par pripadech, kde to ti kluci opravdu po mesici zabalili ciste z psychickych duvodu. Taky naopak znam lidi, kterym ta samota maximalne vyhovuje. Takze jak???????
Návrat nahoru
Pepino73
Kritik


Registrace: 01. 02. 2005
Příspěvky: 272

PříspěvekZaslal: ne leden 08, 2006 3:46 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Urcite je to i v povaze.Pokud jsi takovou podobnou praci nikdy predtim nedelal tak to musi byt tezke a nebo spis znicujici.A popravde receno,kdyz slysim jak nekdo rika ,ze jde jezdit truckem a nikdy predtim to nemel v ruce a doma maximalne jezdil s otriskanou skodovkou,tak mi beha mraz po zadech a tomu dotycnemu bych nejradeji jednu...... Velke oci a vidina velkych penez ale az se k tomu potom dostanou tak utikaj a placou,pokud do te doby to auto nerozbijou nebo nezpusobi nejakou nehodu.
Jezdit truckem neni zadna sranda, ale je to fyzicka a psychicka zatez,kterou si lidi obcas nedovedou predstavit zvlast ti co reknou.."no jo tocit koleckem dovede kde jakej vul". Myslim,ze kdokoliv tyhle praci delat nemuze a ten ,kdo se pro ni rozhodne by si mel dobre uvedomit do ceho jde a jake rizika sebou nese.Myslim ze kazdy jste uz slyseli nejaky ten pribeh, jak tam ten ci onen Cech,Slovak,Bulhar ci Rus jezdil a boural... Ja treba vim o cechovi ktery po mesici rozflakal cleho trucka jen proto,ze usnul... A pripad bulhara ktery havaroval preletel do protismeru a usmrtil dalsi 3 lidi... a kdyz se zjistilo ze ridic neumi ani anglicky doklady nema a ridicak na ktery jezdil byl delany falesne....Je to opravdu nekdy k zamysleni... Question
To je jen muj nazor a jen tak na okraj.Jinak kdo to chce zkusit,at to zkusi a je mu prano. Ale ja stejne budu tvrdit ze ridit takovej kolos musi mit clovek v krvi. A za vidinou penez se dostat do problemu v dnesni dobe uz je pryc... hodne mil bez nehod a kontrol. Cool
Návrat nahoru
american chopper



Registrace: 12. 02. 2005
Příspěvky: 285

PříspěvekZaslal: po leden 09, 2006 12:56 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Pepino,naprosty souhlas,tam neni co dodat..
Pokud muzu mluvit o sobe,nikdy jsem se nesnasel s bossem,mam na mysli i me pusobeni v Cechach..Tahle prace mi absolutne vyhovuje tim,ze si vlastne delam co chci..samozrejme v nejakych mezich.Ale taky bych chtel zduraznit,ze tolik stresu,kolik jsem prozil na zacatku,jsem tusim nepoznal v jine praci..Pokud jde o odpovednost,musi tam byt..tahle robota opravdu vyzaduje velkou pozornost a respekt pred tou velkou a tezkou kravou..pokud neni,driv nebo pozdeji to konci spatne.Tusim,ze to bylo nekde v okoli Chicaga,kdy evropsky ridic to polozil na bok..zamackl sest decek ve vanu..Tyhle veci by si mel asi kazdy opravdu uvedomit,nez do toho sedne..
Návrat nahoru
scout66



Registrace: 14. 02. 2005
Příspěvky: 713

PříspěvekZaslal: po leden 09, 2006 9:48 am    Předmět: Odpovědět s citátem

No nechtel jsem hned zed pomalovanou certama. Myslim, ze naucit se ridit zodpovedne a dobre truck neni zase az tak vyjimecny vykon, ale spis jsem se ptal na tu podle mne naprosto vyjimecnou stranku teto prace - extremne dlouhou samotu. Myslim, ze vetsina bouracek neni zavinena nejakym novackem, ale spis v dusledku spatneho technickeho stavu, vysoke rychlosti a casto prave celkove unave a otupelosti, ktera se pri tech honech za milemi zakonite nastrada. U te nehody s tema holkama jsem v podstate byl. Teda sprajclo mne to asi pul mile za a cekalo se na prujezd skoro 2 hodiny, ale tam to nebyl taky zadny greenhorn, ale "stary kus", ktery si myslel, ze uz je kral silnic a jizdu si sprijemnoval snupanim kokainu.
Ja znam ruzne truckery a jsou mezi nimi i takovi, kteri nez by zastavili, tak moci do PET lahvi za jizdy. Pritom ta toaletni zastavka je jedna z mala moznosti, jak se po tech nekonecnych hodinach dostat do kontaktu s lidma! Proto by mne zajimalo, jak se s tim srovnat. Da se to naucit, nebo to uz musi mit clovek v sobe? Myslim tim samozrejme BYT PORAD SAM!
Návrat nahoru
Big_Rig
Editor


Registrace: 19. 01. 2005
Příspěvky: 8480
Bydliště: Dayton/Cinci

PříspěvekZaslal: út leden 10, 2006 2:55 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Hey A.C.,
Pokud chces zalozit small fleet, tak budes mit jeden zakladni problem: kde vzit kvalifikovane ridice? Zase to ma souvislost s tim, co uz jsem psal driv - musis mit lukrativni kontrakt, ktery Ti umozni potencionalnim zajemcum nabidknout vic penez a lepsi benefits, nebo mit dedicated run, kdy ridice dostanes minimalne 3-4krat tydne domu atp., hodne u tohoto zalezi na tom, pro koho jezdis, u Schneidera, Swiftu a jim podobnym firmam, to snad ani nema cenu zkouset, ale LTL nebo specialized carriers (car haul, tankery atd.) to uz je jinsi kafe nejen v platbach za mili, ale taky ve strukture nakladu. Musis proste necim zaujmout potencialni kvalitni Exclamation zamestnance. Anebo to musis risknout a dat sanci nekomu, koho ostatni nezamestnaji Question . My treba mame vyhodu v tom, ze mluvime cesky. Ja znam spoustu kluku, ze kterych by byli skveli ridici (nekteri maji uz i nejake ty zkusenosti), a kteri by za muj job dali leve varle, jenom aby uz nemuseli makat na tech usranych obchodech (pardon my latin). Bohuzel nemaji papiry a nemluvi anglicky. Kdyby Bush skutecne zavedl ten gastarbeiter program, nevahal bych a okamzite zacal vozit zkusene ridice od nas (jenom moji pribuzni by mi naplnili 5 trucku), uzavrel smlouvu s mistni autoskolou, kam jsem chodil a vim, ze je na urovni a stal se trenerem/majitelem. Ta firma pro kterou jezdis ma urcite recruiting dept., takze by Ti asi byli schopni sehnat ridice, kdyby ses rozhodl do toho jit, ale je otazka jak spolehlive a zkusene. Ja bych si nekoho, kdo ma min nez 2years/250000mls OTR do trucku asi jen tak nepustil o pojistkach ani nemluve.
Classic je dobry stroj Cool . Ja jsem mel XL (12.7 Detroit+Eaton 9 sp.) vic nez 2 roky a nemuzu si stezovat. Min problemu nez s tim zbrusu novym International, co jsem mel u Central (Cummins+Eaton autoshift - v zivote jsem jel dvakrat s automatem v osobaku a oni mi to strcili do tahace). Ja osobne silne zvazuju '02 Columbia - 500K miles, pre-EPA C-15, Eaton 10, double bunk, 2/200K zaruka, leasing na 3 roky, basic maintenance v cene u TransCorr v Indi. Bohuzel ted kvuli zdravi nemuzu jezdit, takze ted musim vsechny plany dat k ledu Sad .

Hele Scoute, nikdo prece nerika, ze musis jezdit OTR. Ja jsem ve svem poslednim jobu byl doma kazdy den a cely vikend. Moje nejdelsi trasa byla 5 mil na otocku a lidske spolecnosti jsem si uzil tolik, az mi to lezlo krkem tak, ze jsem po mesici musel dat vypoved. Samozrejme, pokud budes jezdit bez papiru pro nejakeho polaka Chicago-LA-Chicago, tak to asi nehrozi, ale pro nekoho jako jsi Ty by snad nemel byt obzvlast v Chicagu problem sehnat lokalni job nebo dedicated run. Mne OTR celkem vyhovuje, ale ted se divam spis po dedicated a regional - jde o to najit ten spravny mix prace a casu doma, protoze v truckingu je spousta ruznorodych prilezotsti, o kterych "laik" nema ani sajna.

Neni to tak strasne, jak licil Pepino. Nikdo uceny z nebe nespad. Vsichni ti "machri", co ohrnuji nosy nad novackama taky jednou zacinali. Ja, kdyz jsem jel poprve s traktorem a vleckou, jsem mel teprve 16, auto jsem nikdy predtim neridil a nikoho jsem nezabil. Dobra autoskola je zaklad, tam se hned ukaze, jestli na to nekdo ma nebo ne. Z meho trimesicniho turnusu jsme to az k jobu dotahli jenom dva - ten druhy skoncil po 14-ti dnech s trenerem. Pokud zvladnes autoskolu, tak je uplne jedno jestli jsi doma jezdil s otlucenou skodovkou nebo na kole. Nebude z Tebe sice zadny expert, ale taky nebudes lethal weapon, zbytek uz Te musi naucit Tvuj budouci zamestnavatel. Problem neni v nezkusenych ridicich, ale v tech firmach, ktere je zamestnavaji bez dostatecneho treninku a hned se je snazi posilat do NY City a v DOT, ktere ma pro tyto firmy nedostatecne postihy. O polacich a mexicich, kterym je sumafuk jestli ma chlap papiry a mluvi anglicky nebo ne ani nemluve. Zadny z tech dopravcu, pro ktere jsem jezdil ja by nikoho takoveho nezamestnal, nedovolil by to ani svemu fleet operatorovi. Par prohnilych jablek a cele remeslo ma zkazenou povest. Skoda, ze uz se tak nemluvi o tech tisicich cechu, polaku, rusu a ostatnich cizincu, bez kterych bych se tenhle prumysl neobesel. Mimochodem, SWIFT zamestnava vesmes jenom americany a maji nejhorsi bilanci nehodovosti v celem prumyslu.

Podle Highway Admin. je 90% nehod mezi osobnimi auty a nakladaky zavineno ridicem osobaku, zbytek je unava a samozrejme neprimerena rychlost, kupodivu technicky stav nijak vyrazne nefiguruje.

Chopper ma pravdu, ten prvni pulrok je nejhorsi, pokud ho v bezpeci prejizes, vytvoris si spravne, bezpecne navyky, urcitou rutinu, tak uz Ti to ani neprijde. Ja uz jezdim i s osobakem jako s tahacem.
Návrat nahoru
Mob



Registrace: 26. 01. 2005
Příspěvky: 624
Bydliště: Na Samote u Lesa

PříspěvekZaslal: út leden 10, 2006 7:37 am    Předmět: Odpovědět s citátem

"Bohuzel ted kvuli zdravi nemuzu jezdit, takze ted musim vsechny plany dat k ledu."
Nerikal jsi 28?? Co provadis?? vazne dej vedet kdy budes v Columbus zajdem do mlecneho baru na milk shake Smile) rad bych te poznal ...
Návrat nahoru
Big_Rig
Editor


Registrace: 19. 01. 2005
Příspěvky: 8480
Bydliště: Dayton/Cinci

PříspěvekZaslal: st leden 11, 2006 1:33 am    Předmět: Odpovědět s citátem

By me taky zajimalo. Nepiju (uz), nekourim, tlustej taky nejsem, srdecni vadu nemam ... asi stress - posledni dva roky byly hodne krute. Pomalu se to zlepsuje.

Kde budes vejrat na olympiadu? Ja tady nemuzu najit zadnou hospodu, ktera ma MSNBC. Tam by meli davat zakladni skupiny mimo zapasu USA. A ty casy prenosu Rolling Eyes se svycarama to bude v 7 rano.
Návrat nahoru
Piskle



Registrace: 20. 01. 2005
Příspěvky: 681

PříspěvekZaslal: st leden 11, 2006 3:06 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Jezis marja kluci.Napiste mi sem,zda-li teda vite,kdy a s kym budou prenosy zapasu nasich kluku?Ja cumim na olympiady snad od te doby,co jsem poprve zarvala v porodnici jako baby Laughing .Teda jestli mate chut a cas mi to sem nadatlovat.Pro samou zaneprazdnenost me osoby a desny nezajem meho muze ani nevim,kdy ZOH zacinaji.
Predem diky Wink
Návrat nahoru
Mob



Registrace: 26. 01. 2005
Příspěvky: 624
Bydliště: Na Samote u Lesa

PříspěvekZaslal: st leden 11, 2006 5:25 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Vidis to ja zase piju, tlustej jsem a proto jsem bez stresu Laughing mas to nejaky pomotany
Olympiadu, well o zadny hospode ktera by me otevrela v sedm rano nevim, asi doma, to zas budu v praci vypadat jako dobra trubka neospala Smile Ale na ty Finy nebo Canadu by jsem se mohli nejak domluvit, provolam znamy v Columbus dam vedet!!
Vsechny TV maji MSNBC akorat nikdo nevi ktery program to je Smile
Piskle:
15. února 17.00 A Německo - ČESKO
16. února 13.00 A ČESKO -
Návrat nahoru
Big_Rig
Editor


Registrace: 19. 01. 2005
Příspěvky: 8480
Bydliště: Dayton/Cinci

PříspěvekZaslal: čt leden 12, 2006 12:03 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Kompletni listina opsana primo ze stranek NBC:

------------------------------------------------------------------------feb 15
11:30 a.m. (5:30 a.m. ET)
Men's prelimaries
Návrat nahoru
excellentmentaldefect



Registrace: 17. 11. 2005
Příspěvky: 315

PříspěvekZaslal: út leden 17, 2006 6:57 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

tp Big_Rig & American Chopper

Zdravím, chlapi,

rád bych se zeptal na následující:
Jak je všeobecně známo, v Evropě jezdící komerční řidiči (kteří kočírují vozidla mající celkovou hmotnost vyšší než 3500 kg) musejí být kdykoliv schopni zdokladovat ( např.policii, na hranicích) průběh své jízdy prostřednictvím tachografického kotouče, z něhož jasně vyplyne, jestli někde byla překročena max.povol.rychlost, byly dodržený předepsaný zastávky apod. Kontrolou tachografu jsou vysloveně posedlí němečtí "soudruzi", jejichž specialitou je právě kontrola tachografického kotoučku na hranicích, přičemž když s německou důkladností zjistí jakýkoliv přestupek spáchaný na území Německa, tak to pořádně dotyčnému kamio
Návrat nahoru
Mob



Registrace: 26. 01. 2005
Příspěvky: 624
Bydliště: Na Samote u Lesa

PříspěvekZaslal: út leden 17, 2006 9:38 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

excellentmentaldefect, doporucil bych ti vynikajici film Joy Ride jak to bylo ... It started as a joke. Now the joke is on them Very Happy Very Happy
Rusty Nail: Apologize.
Fuller: No. Listen, you sick fuck, you pathetic, lonely, walkie-talkie, freak show motherfucker. You're not getting anything from me. Know why? Because I have something that's more powerful then your psychosis. It's called a volume knob, and the only thing I have to do to make you go away is to turn it counterclockwise. You got that? You copy that?
Rusty Nail: You know, Black Sheep, you really ought to get that fixed.
Fuller: Get what fixed?
Rusty Nail: Your taillight.

Kolik lidi ma prezdivku Candy Cane? Laughing
Návrat nahoru
excellentmentaldefect



Registrace: 17. 11. 2005
Příspěvky: 315

PříspěvekZaslal: út leden 17, 2006 10:26 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

to Mob:

Very Happy Very Happy Mobe, sice od tebe jsem odpověď na téma "Komunikace mezi truckery prostřednictvím radiostanice" nečekal, ale opět jsi mne nezklamal, nebo
Návrat nahoru
excellentmentaldefect



Registrace: 17. 11. 2005
Příspěvky: 315

PříspěvekZaslal: út leden 17, 2006 11:23 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

to Mob:

...jo a Mobe, moc bych za to nedal, že kdybych nadhodil téma "Jakým způsobem poslouchat vážnou hudbu z kazetového magnetofonu", tak ty bys mi určitě doporučil pasáž z filmu Mlčení jeh
Návrat nahoru
american chopper



Registrace: 12. 02. 2005
Příspěvky: 285

PříspěvekZaslal: st leden 18, 2006 2:27 am    Předmět: Odpovědět s citátem

excellentmentaldefect,
tady je podobna vec,jmenuje se to log book,kde narozdil od evropske verze,si veskere udaje pises sam..takze asi chapes,jak tyhle zaznamy vypadaji..penezohonici jezdi misto povolenych 11hodin(coz zahrnuje veskere aktivity,jako nakladka,tankovani etc.)jezdi 15-20hodek,jak kdo vydrzi,nebo nasnupe..mluvim o polskych a jinych evropskych firmach,nevim,jak to je u americanu..
A pokud muzu mluvit za sebe,delam to taky..ale tam neni duvod to rychle otocit,jen nevim,co bych delal zbytek dne,az bych tu stanovenou dobu ujel..
Samozrejme,ze je to riziko,pri nejake havarce ci jinem problemu,to policajti kontroluji a je jednoduche prijit na tenhle podvod..
Mimochodem,me se to uz stalo,prolezli mi truck a nasli doklad o vazeni,na kterem byl cas a samozrejme v log booku jsem nakladal uplne nekdy jindy.Ticket-63$
Návrat nahoru
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Chicago-cz.com -> Business Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 1 z 5

 


Chicago-cz.com forum system
USA odkazy | Weblog o USA | Inzerce v USA | Galerie USA | Diskuse o USA



Copyright © chicago-cz.com
Webdesign a Optimalizace by Miro - miroweb.com



UFOseek.com - Directory, Community and News. UFO Seek Forum - rare free community for discussion of UFO-Paranormal, mysterious and unexplained topics.

Slovak Republic Web Directory About Slovak Republic
Czech Republic Web Directory About Czech Republic