Green Card

FAQFAQ   HledatHledat    RegistraceRegistrace   PřihlášeníPřihlášení

Green Card

odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Chicago-cz.com -> Zelena karta
Autor Zpráva
Mahony

Registrace: 29. 09. 2008

PříspěvekZaslal: po září 29, 2008 2:06 am    Předmět: Green Card Odpovědět s citátem

Prvne chci vsechny pozdravit, protoze jsem tu novy Very Happy

A ted k veci:
Zit v USA byl vzdy muj sen a ted jsem zacal aktivne schanet informace.

Nejradeji bych ziskal zelenou kartu v loterii, takze na ni mam par otazek:
1) Kdyz momentalne studuju ve tretim rocniku gymnazia a v roce 2010 budu mit (snad) maturitu, mohu se prihlasit, kdyz to je DV-2010?

2) Nekde jsem tu narazil, ze musim byt obcanem zeme ve ktery jsem se narodil. Ja jsem ale narodil na ukrajine, cilize moje rodne obcastvi je UKR, ale jelikoz jsem od mala, takze mam obcanstvi CESKE. Bude s tim nejaky problem?

Jinak bych tam chtel i studovat, ale uplatit jejich university je nerealne, takze chci aspon Community College, nekde v New Yorku.

A je nejaka moznost, pokud se dostanu na Community College, ziskat GC diky tomu? Diky
BUCKETHEAD

Registrace: 11. 03. 2006

PříspěvekZaslal: po září 29, 2008 4:34 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Mahony,
vitej na foru, toto forum je velice dobre na informace. Co se tyce Green Card, tak bohuzel skrz skoly ji nedostanes, ale zase na druhou stranku je velice dobry zacatek, zacit se skolou a vyridit si studentska viza.
Loterie je take moznost jak ziskat GC.
Pokud prijedes jako student do USA tak mas sanci ziskat jak DL (ridicsky prukaz) Tak i SSN( social security card) coz v USA je nezbytne. Bez SSN se uz v podstate neda zit, ale stale jsou tu v USA i na foru lide, kteri nemaji nic a ziji.

Ja zacal turistickyma vizy a po nejake dobe, jsem si nasel pritelkyni, kterou jsem si tu vzal, a skrz manzelstvi jsem obdrzel GC.
Preji hodne stesti a jdi si za svym snem, i kdyz je to dnes velice tezke a musis mit pevne nervy.

Zdar Bucky
hsi

Registrace: 23. 01. 2005