seznam vysokých škol se zaměřením na sport

FAQFAQ   HledatHledat    RegistraceRegistrace   PřihlášeníPřihlášení

seznam vysokých škol se zaměřením na sport

Autor Zpráva
Nela Pirochtová
Anonymní

PříspěvekZaslal: po leden 29, 2007 4:13 am    Předmět: seznam vysokých škol se zaměřením na sport Odpovědět s citátem

Dobrý den.
Jsem studentka 3. ročníku policejně-právní školy a už od nástupu do 1. ročníku přemýšlím, kam dál po maturitě. Jsem jednoznačně rozhodnutá, že chci jít na vysokou školu, ale stále mám dilema na jakou a maturita se už nezadržitelně blíží. Chci jít na nějakou sportovně orientovanou školu, protože sport je můj život a nedokáži si představit, že bych jen celý den seděla někde za kancelářským stolem a něco zadávala do počítače. ČR mě svou nabídkou takovýchto škol zklamala, téměř žádná nesplňuje zdaleka to, co očekávám a proto jsem se rozhodla hledat jinde - v zahraničí. Svěřila jsem se se svým problémem p. profesorce, která mě vyučuje anglický jazyk a navrhla mi, ať zkusím napsat na velvyslanectví. Jenže podrobnosti, jak to mám udělat nebo přesně kam napsat, mi už nesdělila. Snad se tedy tato zpráva dostane do správných rukou, a pokud ano, nesmírně moc Vás prosím, pokud to bude možné, pošlete mi na moji níže uvedenou emailovou adresu, seznam vysokých škol se zaměřením na sport, které evidujete v USA. Mockrát Vám děkuji a očekávám Vaši brzkou odpověď.
S pozdravem Nela Pirochtová

P.s.: Zde je má emailová adresa: Arusenka(zavinAC)seznam.cz
pdmlynek
Moderator

Registrace: 16. 08. 2005

PříspěvekZaslal: po leden 29, 2007 8:37 am    Předmět: Re: Prosím Vás o pomoc Odpovědět s citátem

Nela Pirochtová napsal:
pokud to bude možné, pošlete mi na moji níže uvedenou emailovou adresu, seznam vysokých škol se zaměřením na sport, které evidujete v USA. Mockrát Vám děkuji a očekávám Vaši brzkou odpověď.