Truckeri

FAQFAQ   HledatHledat    RegistraceRegistrace   PřihlášeníPřihlášení

Truckeri
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Chicago-cz.com -> Business
Autor Zpráva
Trucker Alex



Registrace: 02. 01. 2008
Příspěvky: 6
Bydliště: my Truck /EU/

PříspěvekZaslal: st březen 05, 2008 8:08 am    Předmět: Odpovědět s citátem

trucker66 napsal:
nepremyslej ,sedni na letadlo a prilet do Kanady.Hledat praci v Kanade a sedet pritom doma v cesku na zadku,je to same,jako bys vzal ( nevim kolik ,treba 50 000 ) a rovnou je hodil do zachodu...nikdo ti nic nezaridi ,akorat te o ne co nejrychleji ojebe



ZDARY TRUCKERKY A TRUCKERI,

omlouvam se dele jsem tu nebyl, protoze stale drandim po Evrope abych neco nashromazdil penez... Mate pravdu v tom, ze asi bude nejlepsi kdyz pojedeme kuchat nejaky ryby nekam a u toho udelat CDL.. protoze tohle je na nic a na dlouho...
Rad bych jeste chvili pockal co se bude dit s tim vizem co porad placaji tady o USA, ze to bude lepsi a jednoduzsi se k Vam dostat. Taky neco potrebuju jeste nahrabat, tak ze s frigem po Evrope to jeste preziju chvilku...... Chtel jsem spise az bude tepleji v Canade dorazit, abych tam netrenoval hned na lede Rolling Eyes Strasne se mi libi stranky od http://www.crengland.com/ . Ma nekdo nejakou zkusenost s nimi ??? Razim ted na veliky round trip PRAGUE-BUDAPEST-ROMA-BARCELONA-ALICANTE-GERMANY and home......, tak ze se pokusim pripojit na pumpe k netu ale Evropa....no..... Truck stopy jsou trosku nekde jinde... Jinak diky za nabidku, no kdyby to slo klidne bych drandil, proc ne?? Ted od 15.3. mam volny uz konecne pristup na MasterCard tak bych mohl i necim prispet v bazaru Laughing Dej mi 70"boudu na spani a objedu zemekouli,UZ jsem z tech trucku tady besnej a to upozornuji ze v tom jezdime family team....Scania TOP Line je asi nejvetsi co tu muzes dostat,ale pro 2 lidi je to stejne porad malo.... O.K. lidi, drzte se,mejte se, jestli nekomu slzi ocko po Evropskych krajich, muzete najuknout na nase web,kde se snazime trosku neco tam vytvaret, je to v plenach vse.... Tak zatim cago lidi a drzte se!!!
Ahoj Trucker Alex

P.S. hm, asi je to tu blokly proti BLOGUM, protoze se nezobrazuje cela adresa, jen me jmeno,tak webovky se pokusim dat do meho prifilu, zdar
Návrat nahoru
Big_Rig
Editor


Registrace: 19. 01. 2005
Příspěvky: 8365
Bydliště: Dayton/Cinci

PříspěvekZaslal: st březen 05, 2008 9:07 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

I kdyby viza zrusili, coz se ve skutecnosti nestane, ono to jenom tak vypada Exclamation, tak tobe to nepomuze. Mozna se sem snaze dostanes, ale stejne nebudes mit zadna doklady, zadne pracovni povoleni, zadnou sanci si udelat CDL Arrow zadny job v truckingu.

Byt tebou tak se vazne zamerim na tu Kanadu. Najdi si nejakou agenturu, ktera Ti sezene nejaky ten non-trucking job a pak na miste si postupne udelej CDL a sezen praci.

CR ma hezkou stranku, ale ze by Te zamestnali primo z Evropy na to zapomen. Pokud budes uz tady v US, budes mit SSN, pracovni povoleni, uz udelany bezny ridicak, tak te radi vezmou jako novacka do autoskoly. I kdyz mozna ani to ne, protoze vyzaduji tri osobni reference (samozrejme americany) a tri roky pracovni historie, s cimz jsem treba ja mel problem, kdyz jsem zacinal. Jen tak ze srandy jsem se dival na jejich load board a na to, ze nejsou full-time broker,maji celkem solidni hustotu. Byl jsem schopny jet z Indiany do Colorada, Colorada do Utahu, Utahu do Cali, Cali do Tex a z Texasu zpatky do Ohia. Maji par zajimavych programu jako je "got drivers?" nebo broker school, ale jinak nic vyjimecneho. Navic to neni tak dlouho, co na ne OOIDA (podivej se na jejich stranku) podavala zalobu ohledne unfair leasing pratices Twisted Evil
Návrat nahoru
Big_Rig
Editor


Registrace: 19. 01. 2005
Příspěvky: 8365
Bydliště: Dayton/Cinci

PříspěvekZaslal: st březen 05, 2008 11:48 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ha, konecne jsem to nasel!!!

Citat z www.thetruckersreport.com ohledne CR England.

"The Facts:

1. The turnover rate is 'kept' at 205% (quoted to me by a fleet manager with over 25 yrs with the company). Kept is the important issue, it appears that if the rate is at or below 205% for the month they could care less if you quit or they fire you.

2. If you have a major accident (rollover, left the highway) in most cases you will be fired 'on-the-spot' and will have to find your own way home. Just ask the drivers about the woman driver in Colorado who rolled her truck and was sitting in the Flying 'J' after she was released from the hospital.

3. You (drivers only) will be forced to go through metal detectors, and empty your pockets, that are monitered by 'armed' guards if you want to see any of the office personnel at West Valley, Utah. Get a hint of the relationship between management and the drivers?

4. They will leave you for days (I had to sit idle for 4 days for a five hour repair) at the Freightliner dealerships should your rig breakdown. They refuse to allow any other shop or dealership work on their equipment even if it's not a warranty issue.

5. Watch the contract language! They outright lie in the school classes.

6. 75% of the school students are either on welfare, homeless, unemployment, state disability, or they have been released from prison in the last 6 months, (I met three guys who had just done over 5 years hard time). Granted, people that are trying to change their lives SHOULD be given a chance to do so but, over 60% of the 75% could care less.

7. All drivers will be lease operators by the end of this year. I know 2 long term lease operators at C.R. England well. Beware! If you can't keep your speed down to 60, and you can't be away from home 4 weeks or more you will go broke as a lease operator since your weekly payment is $650 plu everything else, for the first year...Pride is $750 a week.

8. Watch C.R. England's DOT rating! In 2003 the pre-passes wouldn't work in any state anywhere since their DOT rating was so low.

Now for reality, if you can't get a job, or CDL anywhere else, then go to C.R. England and put up with it for at least a year then make your move."
Návrat nahoru
Big_Rig
Editor


Registrace: 19. 01. 2005
Příspěvky: 8365
Bydliště: Dayton/Cinci

PříspěvekZaslal: pá březen 14, 2008 9:06 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Toto by mohlo zajimat i neridice, ackoli je to stazene z "overseas recruiting section" jednoho kanadskeho dopravce (jmeno je zamerne <blank>).

TIME LINES FROM APPLICATION TO PERMANENT RESIDENCEs
As of March 1, 2006

Step 1 Application

The applicant contacts <blank> for an application. <blank> sends an application package to the applicant.

Step 2 Submission of Application

The applicant submits their application to <blank>. <blank> receives the application and commences the recruitment process. <blank> will advise the applicant of the result of the review and if the applicant is successful, the selection process will continue.

Step 3 Research Trip

<blank> arranges a research trip for the applicant. The applicant visits one of our Terminals for an interview and area research.

Step 4 Job Offer

If successful, <blank> will offer the applicant a position.

Step 5 Service Canada

<blank> applies to Service Canada for a Labour Market Opinion or LMO. Processing time varies from 2 to 10 weeks. Service Canada approves the LMO. The LMO gives the foreign worker authorization to apply for a Work Permit.

Step 6 Canadian High Commission / Embassy

The applicant submits an application for a Work Permit to the Canadian High Commission or Embassy in their country. Processing time varies from 2 to 8 weeks depending on country of residence. The High Commission / Canadian Embassy processes and approves the Work Permit. The applicant receives a letter of approval to present at the Canadian Port of Entry upon arrival in Canada.

Step 7 Date of Arrival in Canada

Canada Immigration at the Port of Entry issues the actual Work / Study / Visitor Permit upon arrival in Canada.

Step 8 First week in Canada

Meet with Terminal staff to complete application forms for Provincial Health, Social Insurance Number, and other employment related documents.

Step 9 Evaluation of Employee

<blank> completes a formal evaluation on the employee after their 6th month anniversary from date of hire. Upon a successful evaluation, application process with the Provincial Nominee Program will commence.

Step 10 Completion of Forms

<blank> provides the employee with instructions on how to complete the Provincial Nominee and Permanent Residence applications. Completed application forms with all supporting documentation is submitted to <blank> for review.

Step 11 Submission of forms to the Provincial Nominee Program Office (PNP)

<blank> and the employee submits the completed application with all supporting documenation to the PNP office

Step 12 Provincial Nominee Program

PNP evaluates completed application forms and supporting documentation. Processing takes approximately 3 months from date of submission. The Province either nominates or declines the applicant. Successful PNP nomination provides the family with eligibility to:
- apply for extension to work and study permits
- apply for work permit for spouse
- apply for Permanent Residence

Step 13 Citizenship & Immigration Canada (CIC)Permit Extension

The employee submits an application to extend their work permit, any study permits and makes applicaiton for a spousal work permit as required to CIC in Vegreville, Alberta with a copy of the PN Certificate. CIC either approves or declines the applications. Processing time is 6 to 8 weeks from date of submission.


Step 14 Citizenship & Immigration Canada

Employee submits Permanent Residence application to designated CIC office outside of Canada for processing. CIC approves or declines applications for Permanent Residence(processing time is approximately 6 to 8 months from date of submission, however, this may increase due to volume of applications. There are a number of steps involved from acknowledging receipt of the application to requests for additional documents, police clearances, and medicals. CIC will communicate directly with the applicant. The last request from CIC is a request to submit the passports for all family members to their office. The passports will be returned with the Permanent Residence papers.

Step 15 Permanent Residence

All family members are required to go out of the country to "land" to receive their Permanent Residence (P.R.) status.

P.R. allows you to apply for a new Social Insurance Number that no longer has an expiry date. Work/Study/Visitor permits are no longer required.
Návrat nahoru
Big_Rig
Editor


Registrace: 19. 01. 2005
Příspěvky: 8365
Bydliště: Dayton/Cinci

PříspěvekZaslal: pá březen 14, 2008 9:17 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

A jeste je tam par zajimavych FAQs, zamerne vynechavam otazky typu: "Jaka je v CA zima?", apod.

Q: How much does it cost to obtain my Canadian Class 1 license?
A: It costs approximately CDN$2300.00

Q: Once I arrive, how long before I receive "Landed Immigrant" status?
A: On average it takes between 22 and 24 months.

Q: What is involved in my training?
A: Minimum one (1) week at an assigned Truck Driving School to obtain Canadian Class 1 license and air brake endorsement; Approximately 1 week of Operations Training (OTP) in a Westcan classroom and 3-6 weeks with an in-cab Driver Trainer. Before being cleared to drive alone you may participate in follow trips with another driver for as long as a couple weeks. Individual driver training varies depending on your level of comfort, the driver trainer
Návrat nahoru
AzPete
Veteran


Registrace: 07. 01. 2007
Příspěvky: 1608

PříspěvekZaslal: so březen 15, 2008 3:56 am    Předmět: Odpovědět s citátem

....do Cinstiny?... Wink
Návrat nahoru
Koper



Registrace: 18. 03. 2008
Příspěvky: 129
Bydliště: Palos Hills

PříspěvekZaslal: út březen 18, 2008 4:15 pm    Předmět: Ice Road truckers Odpovědět s citátem

jeste bezi v TV ten dokument?
Návrat nahoru
Dana_MI
Veteran


Registrace: 26. 12. 2006
Příspěvky: 1676
Bydliště: Port Huron, MI

PříspěvekZaslal: pá květen 16, 2008 12:13 am    Předmět: Newbie Odpovědět s citátem

Ahoj lidicky!

Sorry, ze jsem se dlouho neozvala; v posledni dobe se toho semlelo tolik, ze jsem byla rada, kdyz jsem ziskala par hodin spanku ....

Ale k veci: dnesnim dnem jsem se oficialne stala truckerem, tzn. uspesne jsem slozila road test = ziskala jsem CDL class A with air brakes.

No, sice budu jeste dlouho rookie (= zelenac), ale kazdy musi nejak zacit. Faktem je, ze si konecne muzu rict "screw up the office jobs !!!".

Rig me porad honi Wink , abych napsala neco o tom, jak se ted da ziskat CDL. Pravda, kazdy stat ma jina pravidla, takze budu mluvit jen o Michiganu.

Je o me znamo, ze jsem s timhle jobem koketovala dlouho a i kdyz hodne lidi melo na to ruzny nazor (sorry Petre), ted vim, ze ja patrim za volat rigu.

Takze jak jsem ja prisla k CDL. Jednak jsem byla pripravena; naucila jsem se Michigan CDL drivers' manual. A pak jednoho dne (ve stredu vecer, 23.4.) mi v predchozi praci rekli, ze redukuji pocty a tim padem muzi jit jen na denni smenu (delala jsem nocni, coz bylo lepe placene) a nebo sorry. Tak jsem jim rekla sorry, tohle jsme si nedomluvili, protoze ja jsem nastoupila pouze na nocni a obratem jsem zavolala TDS skolu, kterou jsem si predem vybrala. V patek jsem absolvovala DOT (zdravotni prohlidku a drug test), v pondeli jsem slozila written test na Secretary of State (general knowledge, air brakes and trailers) a v utery jsem nastoupila do skoly.

Vetsina vetsich spolecnosti (cerstvi absolventi skol ve valne vetsine musi jit k vetsim firmam, protoze je nikdo jiny nezamestna z duvodu ceny pojisteni) pozaduji 160 hodinovou skolu. Ta moje, Integrity tds, tohle splnuje. Take cena byla relativne prijatelna, $4500 na 3 tydny. Timhle bych chtela moc podekovat Rigovi; jeho rada vybrat si spravnou skolu byla nad zlato. Existuje rada skol, kde jde udelat CDL daleko levneji, ale tyhle skoly proste nespluji pozadavky vetsich firem a tim padem rookie jako ja pak nemuze sehnat praci, i kdyz ma CDL. Naopak ja v den, kdy jsem nastoupila do skoly, jsem uz mela 5 pre-hires a tenhle pocet vystoupl na 8 k dnesnimu dni.

Valna vetsina spolecnosti pozaduje mit US ridicak alespon 1 rok; nektere ale pozaduji 3 roky. Takze abych to nemela tak jednoduche, tohle me trochu limituje, protoze ja ma US ridicak 2,5 roku. Sice legalne ridim v US vic jak 3 roky (prvnich 6 mesicu jsem ridila na cesky + mezinarodni ridicak), to se ale neuznava. Jedna spolecnost mi dokonce rekla sorry, nemate 3 roky record v USA (neridila jste v USA 3 roky). Jen jako zpestreni: moje odpoved byla cca ve smyslu ze je chapu a ze nekdo, kdo ridil 3 roky na farmroads v Oklahome a pak prosel road testem ma urcite vetsi drivers' experience nez ja s 15 lety intenzivniho rizeni (bez jedine pokuty ci nehody) v Evrope (jinak: jdete do haje, protoze jste hovada) Cool. Ale jinak hodne firmam staci, kdyz nekdo ma US ridicak ten 1 rok. Takze uz mam praci a nastupuji za 14 dni.

Ja to beru tak, ze tech prvnich 6-12 mesicu musim nekde prezit a teprve pak budu mit jako ridic nejakou cenu.

Ale zpet k te skole. Integrity tds muzu jen vrele doporucit. Ridili jsme truck od prvniho dne, uroven treneru byla vynikajici a da se rict, ze jsme meli kazdy tyden jineho trenera. A kazdy trener nam dal neco navic. Prvni tyden to byl Alfonso, velice klidny a mily kluk (chudak, obdivuji jeho trpelivost a take to, ze na nas nezacal rvat pri nasich prvnich zoufalych pokusech radit ... tohle je trochu jine, nez radit auto, i kdyz cit pro prevodovku je urcite vyhoda). Druhy tyden jsme meli Billa; na nej budu vzpominat hodne dlouho. Tenhle kluk byl u marines od svych 19 let a valnou vestinu stravil za volantem trucku - jako ridic a pak jako trainer. Do civilu pak odesel pred 3 lety z rodinnych duvodu. O sobe tvrdi, ze je "nazi trainer" a tenhle kluk nam neodpustil vubec nic. Museli jsme radit a hlavne podrazovat na kazde zatacce ci krizovatce, kdyz nam rychlosti skripaly, tak to bylo zle; a kdyz jsme si nahodou nevsimli, jak je ten a ten most vysoky, tak bylo take zle. A to bych mohla pokracovat. Ale Bill nam dal skvelou skolu, k nezaplaceni. Boba jsme pak meli 3 tyden a i na test; ten byl take fajn, ale ja a muj kolega jsme byli zvykli na "nacisticke" praktiky.

Jinymi slovy: prezili jsme 3 tydny skoly. Behem te doby jsme si uzili hodne drilu a i srandy. Rig se mnou bude urcite souhlasit, ze Americane neumi ridit. Az na vyjimky (Bill atd.) s tim souhlasim. A take hodne lidi si mysli, ze zenske take neumi ridit (pokud nemluvi o me, tak tez souhlasim Twisted Evil ). Tohle se potvrdilo minuly tyden, kdy predchozi trida skladala svuj road test. My jsme ty kluky dovezli na misto a ja ridila zpet (jen bobtail). A na rohu stala Indka s rodinou (ona cekala na svuj road test na auto). Ja ale musela vyklickovat z toho parkoviste, tzn. pak sekund jet jejim smerem. Ten uzas a hruzu, ktera byla videt v jejich ocich (ty se postupne zvetsovaly) - to se neda popsat. Ona si snad myslela, ze ji prevalcuji; k vseobecnemu pobaveni instruktora a ostatnich. Od tohoto dne jsme zavedli termin "ghost truck" - ve smyslu ze auto rizene zenskou je auto bez sofera a tim padem truck rizeny zenskou muze byt pouze a jedine "ghost truck".

No, at jsou ty reci o zenskych pravdive ci nikoliv; dnes rano prisla rada na me. Od vecera jsem se potila; moje hlavni starost byla, jestli zvladnu "alley dock" (zacouvat truck v 90 stupnovem uhlu). Vsechno ostatni mi nedelalo starost, jen to couvani. No a samozrejme; nervozita udelala svoje. Pre-trip inspection (pojmenovat cca 100 bodu na trucku bylo na vybornou), couvani bez problemu, zastaveni v 2-stopem boxu na vybornou, zatacka doprava tesna a bez ztraty bodu. Ale to couvani, au, au au ... JAUVAJS !!!! Ke svemu kretitu musim rict, ze test site byla velice tesna, takze pokud jsem hned nezaujala spravny sklon smerem ke kuzelum, tak jsem na 100% zavadila o zed na druhe strane bez sance manevrovat. A navic kdyz jsem zacala couvat, tak jsem vubec nevidela ty kuzely (= svuj cil). Zkuseny trucker by ten rig suverenne zacouval, ale nekdo jako ja, kdo mel cca 3 tydny praxe a byl nervozni jak prvnicka skoro nemel sanci. Tester byl ale fer, nechal mi zkratit drahu (abych videla cil) a pak jsem zacouvala bez chyby. Rigu, ja vim, ze se mi smejes ... ale nakonec to bylo jen 3 body na alley dock. Vlastni road test byl skoro 100% (stratila jsem jen 1 bod); tester mi rekl, ze jsem jela daleko lip, nez vetsina ostatnich.

Zeverem: dnes vecer jsem si otevrela lahev Kendall-Jackson chardonnay (posledni na hodne dlouhou dobu), relaxuji a premyslim o budoucnosti. Trucking je job ktery muzes bud love it or hate it: a ja uz ho MILUJI !!!

Panove a damy: roll on eighteen wheeler !!!
Návrat nahoru
Henek
Veteran


Registrace: 12. 03. 2005
Příspěvky: 2285
Bydliště: Cincinnati Ohio

PříspěvekZaslal: pá květen 16, 2008 1:48 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Gratuluji
Návrat nahoru
Big_Rig
Editor


Registrace: 19. 01. 2005
Příspěvky: 8365
Bydliště: Dayton/Cinci

PříspěvekZaslal: so květen 17, 2008 1:26 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Tak tomuhle rikam dobry zacatek blogu, doufam, ze takhle budes (aspon jednou za cas) i pokracovat.

To, ze musis mit u nekterych firem az tri roky "driving record" jsem nevedel ani ja. Smarja, ja jsem mel USDL 7 mesicu, kdyz jsem tehdy nastupoval u SWIFTu!!!! Se nedivim, ze me tehdy nikdo nechtel vzit - sotva 23, na americkem ridicaku jeste neoschla barva, work record & references veskere zadne ... dammit, ani ja bych se nezamestnal!

Muj pondelni road test byl taky v pohode - dokonce jsem se ani moc neurazil, ze jsem ho vubec musel delat Twisted Evil Ted uz jenom abych ja prosel DOT prohlidkou - s tim mym krevnim tlakem to bude tezsi nez znovu delat ridicak.

Hned jak budu mit chvilku cas, budu muset brnknout.
Návrat nahoru
pdmlynek
Moderator


Registrace: 16. 08. 2005
Příspěvky: 5973
Bydliště: Philadelphia area

PříspěvekZaslal: so květen 17, 2008 2:43 am    Předmět: Good luck! Odpovědět s citátem

Dano, gratuluji že jsi dodělala školu, že jsi úspěšně dostala CDL, a hlavně že víš co chceš dělat za práci. Přeju Ti štěstí!! Very Happy
Návrat nahoru
Vladus



Registrace: 22. 06. 2008
Příspěvky: 2
Bydliště: Jablonec nad Nisou

PříspěvekZaslal: st červen 25, 2008 4:55 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Zdravim vsechny, nejdriv se pokusim napsat neco o sobe.

Je mi 25let, mam stredni skolu (strojirenstvi) ceskej ridicak A,B,CE,T (takze vlastne skoro vsechno, chybi mi akorat autobus) a mym snem, uz asi od jakziva, je krizovat truckem ameriku. Ale momentalne mi prijde docela nemozny se tam k Vam dostat legalne (nelegalne nechci) nechci v USA zbohatnout ani nic podobnyho, jen bych tam chtel delat co me bavi a evropa je ponekud mala, uz kdyz radim za tri tak jsem na nejakech hranicich. Docetl jsem se tady o "agenture" http://www.truckersforusa.com/ Uz nejakej ten patek se tu o tom nemluvilo a tak by me zajmalo jak je to dnes. Dokonce tu Big_Rig nekde psal ze truckeri jsou nedostatkovy zbozi a da se na to dostat pracovni visa, v coz moc nedoufam. Uvitam jakekoliv informace, rady, zkusenosti. Predem dekuji vsem.
Návrat nahoru
AzPete
Veteran


Registrace: 07. 01. 2007
Příspěvky: 1608

PříspěvekZaslal: čt červen 26, 2008 5:55 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Dano,gratuluji.Co jsi vybrala neni lehka prace a snazil jsem se te directovat do jineho oboru protoze si myslim ze by jsi mohla delat neco lehciho,bezpecnejsiho a lepe placeneho.
Co slisim ze hodne ridicu odchazi od profese protoze nevidelaji.
Nevim jak dnes truckeri vydelaji,mozna ze BR to vysvetli.
Amerika je bez truckers v prdeli.Vse se prevazi po highways i kdyz se zacinaji znovu rozsirovat vlakove konekce.Trosku pozde,podle me.
Ja chapu ten pocit byt na interstate a jet Coast to Coast. Mel jsem v tomhle stesti ze jsem to parkrat absolvoval kdy byl benzin pod dollar,mel jsem poradne Americke faro,vlasy,holky,svobodu... a vse jsem to prezil.
V te dobe se vyhazovaly prazdne pivni plechovky normalne z okna Wink bylo daleko min aut na cestach.
Dano hlavne bud opatrna a pojisti se na maximum and have a gun..somewhere in the truck.
Hlavne ze se ti to libi. Jen 12% lidi dela praci kterou maji radi. A jestli pojedes pres Arizonu,dej vedet.Ja to manzelce nejak vysvetlim. Laughing AzP.
Návrat nahoru
Dana_MI
Veteran


Registrace: 26. 12. 2006
Příspěvky: 1676
Bydliště: Port Huron, MI

PříspěvekZaslal: čt červen 26, 2008 7:13 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj vsichni!

tak jsem se dostala na par dni domu, a proto muzu odpovedet.

Moc vsem dekuji za prani; doufam, ze Vas nezklamu Wink.

Ano, trucking je tezka prace, to je pravda. Zatim to ale miluju a mam pocit, ze jeste dlouho budu.

AzPete: v Arizone jsem uz byla (na I-15), ale to bylo cca v 5 rano, tak jsem Te nechtela budit Razz .

Ale vazne: kazda prace ma svoje, co jsem uz trochu pochytila, tak i v truckingu se dani vydelat velice slusne penize (zatim jen tusim jak, jsem porad jeste zelenac), ale penize nejsou mym jedinym motivem. I kdyz jsem posledni mesic bud ridila nebo spala (ridit truck 11 hodin v kuse - s mozna 1 pauzou na toaletu - je vec, na kterou se musis adaptovat fyzicky), tak skvele jsem se necitila uz dlouho. A i kdyz mi chybely deti (hlavne nas maly Eric), byla jsem stastna. Ted jsem 4. den doma a uz bych opet vyrazila nekam pryc.

Skoda, ze deti nemuzu vzit jeste s sebou. Jednak jeste nemam assigned a truck (chybi mi jeste 130 hodin rizeni s trenerem) a jednak skoro kazda spolecnost na vekovy limit min 10 let & jen jeden pasazer (ja mam 2 syny). Sice jsem videla hodne cestujicich rodit, na to ale asi musis byt owner operator.

Nez Vam opet zmizim, tak urcite napisu vic; ted jeste porad davam dum dohromady, abych mohla odjet s cistym stitem.

Za posledni mesic jsem projela asi 35 statu, moje mileage se ustalila okolo 650/720 mil denne (podle terenu), zazila hodne srandy a i strachu, ale aspon mam o cem vypravet.

Je hodne veci, na ktere si clovek musi zvyknout. Zivotni styl, denni rezim, stravovani, jsi neustale v pohybu atd. - je toho hodne. Taky je neco jineho byt s trenerem a byt sam; to jeste nemuzu srovnavat.

No, ne ze bych se vyslovene bala, ale 2x mi nebylo az tak dobre. Poprve kdyz jsem jela pres Rocky mountains a brzdy mi zacaly kourit (to byla moje chyba, mela jsem blbec zaradit nizsi rychlost). A podruhe v Kansasu kdyz se na obzoru vynorilo mensi tornado a ja zacala horecne premyslet co mam ted vlastne delat.

Tak se zatim mejte, jeste se ozvu Laughing
Návrat nahoru
czolgos
Moderator


Registrace: 19. 01. 2005
Příspěvky: 2819
Bydliště: Prague

PříspěvekZaslal: čt červen 26, 2008 8:01 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Nechces si tady na chicagu zalozit truckerskou galerii a posilat sem fotky z tvych cest? Urcite by to bylo zajimave pokoukani, kdyz projedes tolik statu Wink Smile
Návrat nahoru
Dana_MI
Veteran


Registrace: 26. 12. 2006
Příspěvky: 1676
Bydliště: Port Huron, MI

PříspěvekZaslal: pá červen 27, 2008 12:02 am    Předmět: Odpovědět s citátem

No, fotky snad casem budou. Momentalne - a Rig Ti to urcite potvrdi - bud spim a nebo ridim. Takze v obou pripadech se fotit moc neda Crying or Very sad .

Fotky muzu dodat tak jedine z dropyardu a nebo company's terminal Rolling Eyes .
Návrat nahoru
Big_Rig
Editor


Registrace: 19. 01. 2005
Příspěvky: 8365
Bydliště: Dayton/Cinci

PříspěvekZaslal: so červen 28, 2008 8:33 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Kdyby v truckingu nebyly penize, tak by to nikdo nedelal Wink

Je pravda, ze ceny nafty jsou nehorazne, ale to se da nastesti regulovat neustalym navysovanim "fuel surcharges" - my jsme momentalne na 48%. V konecnem dusledku tu naftu tudiz platime vsichni kolektivne jako spotrebitele ... staci se podivat na regaly na ceny groceries, ze? Dana navic je a bude "company driver", cili ji naklady jejiho zamestnavatele muzou byt fuk a penez bude mit uz prvni rok habadej, pac se mi zda, ze se bude honit za majlema a ignorovat home time ...Mr. GreenMr. GreenMr. GreenMr. GreenMr. Green

Ale o tomhle to vubec neni - je to o zivotnim stylu, o jednom z poslednich "really cool jobs", o svobode, o dobrodruzstvi. Tohle proste ti 9-5 kancelarsti sednaprdelnici nepochopi ... a strujci vlastniho stesti, pro ktere je $ alfou a omegou uz vubec ne (a ted nemyslim nikoho konkretniho).

Jen tak na okraj, Dano:

-- fot a uzivej si cestovani jak muzes - treneri, O/O's a teamy dostavaji vsechny dlouhe naklady, az budes "company solo", na zapad od Mississippi uz se moc nepodivas (prvni lekce, kterou jsem se naucil uz SWIFTu ... a WRNR je v tomhle uplne stejny). Priprav se na kratke naklady a East coast.

-- jedna prestavka na curani je zaruceny recept na znicene ledviny ... hodne pij a curej jeste vic, pokud mozno kazde dve hodiny
Návrat nahoru
czolgos
Moderator


Registrace: 19. 01. 2005
Příspěvky: 2819
Bydliště: Prague

PříspěvekZaslal: út srpen 12, 2008 9:33 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Dana_MI napsal:
Fotky muzu dodat tak jedine z dropyardu a nebo company's terminal Rolling Eyes .


Fotka tvyho trucku by pro zacatek uplne stacila Smile
Návrat nahoru
Big_Rig
Editor


Registrace: 19. 01. 2005
Příspěvky: 8365
Bydliště: Dayton/Cinci

PříspěvekZaslal: čt srpen 14, 2008 8:04 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Hlavne, aby sem Dana chodila castejc. Laptop ma ssebou, na kazdem truck stopu je dneska Wi-Fi nebo phone jacks ... a casu (cili nudy Twisted Evil) bude mit spoustu.
Návrat nahoru
czolgos
Moderator


Registrace: 19. 01. 2005
Příspěvky: 2819
Bydliště: Prague

PříspěvekZaslal: so srpen 16, 2008 4:00 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Bigu a co tvuj truck? Nechces se pochlubit v cem jezdis? Wink
Návrat nahoru
Big_Rig
Editor


Registrace: 19. 01. 2005
Příspěvky: 8365
Bydliště: Dayton/Cinci

PříspěvekZaslal: ne srpen 17, 2008 12:46 am    Předmět: Odpovědět s citátem

"Pochlubit se" je to klicove problematicke slovni spojeni. Dana se muze chlubit, ta ma nalestene '07 Century, ja mam omlacene '98 Volvo Twisted Evil, ktere taha jeste omlacenejsi, rezave kontejnery Twisted Evil Twisted Evil
Návrat nahoru
czolgos
Moderator


Registrace: 19. 01. 2005
Příspěvky: 2819
Bydliště: Prague

PříspěvekZaslal: ne srpen 17, 2008 9:08 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

A jaký náklad vlastně nejčastěji vozíš?
Návrat nahoru
Big_Rig
Editor


Registrace: 19. 01. 2005
Příspěvky: 8365
Bydliště: Dayton/Cinci

PříspěvekZaslal: po srpen 18, 2008 2:04 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Ja ted vozim kontejnery a pouze kontejnery.

Chicago-Cinci/Columbuus rail containers, abych byl presnejsi.

Vesmes to neni nic zajimaveho, ale nedavno jsem vezl kontejner Honda Goldwings, ktere se u nas v OH vyrabi.

Nebo cotton pulp do malinkate tovarny mezi Dayton a Cinci, ktera je nejvetsim soukromym vyrobcem papiru na bankovky (nez se nekdo rozhodne udelat Bonnie&Clyde po cesku - ten papir je unrefined, tudiz na falsifikaty nevhodny).

Taky Jima Beama sem vez. Pro chlastoturisty - existuje tzv Kentucky Bourbon Trail, doporucuju, pokud nekoho nastvala jeho jatra a chce se jim pomstit.
Návrat nahoru
Dana_MI
Veteran


Registrace: 26. 12. 2006
Příspěvky: 1676
Bydliště: Port Huron, MI

PříspěvekZaslal: út srpen 19, 2008 10:37 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Poslyste - zrovna vcera jsem se na truckstopu (Grand Rapids, MI I-131x76) nudila, ale neslo se pripojit na Chicago ... do not put all the blame on me Exclamation Evil or Very Mad Exclamation

Jinak s tou nalestenou Century ... Rig mel k tomu asi take dodat, ze jsem si ji musela nalestit sama, coz jenom zevnitr zabralo dobrych 5 hodin. Ja fakt nevim, jak jsem k ni prisla; snazila jsem se k lidem na terminalu chovat slusne, to je vsechno (na rozdil od hodne lidi, kteri si mysli, ze s cerstvym CDL udelaji diru do sveta a ze kazdy se pred nimi posadi na **** vite co). Ale ten truck je uzasny: ma jenom 170 tisic mil, rok 2007, ma vlastni APU (Tripac) = nemusim nechat porad bezet motor a mam klimatizaci i topeni, 110V pro mikrovlnku, pocitac atd.). Je to proste maly dum na koleckach. A doma mam kameru, tak si rodinku muzu po internetu zkontrolovat Wink

Jedine, co vim je, ze jsem zeleny zelenac, ktery ma jeste hodne pred sebou a ktery se musi jeste moc a moc ucit. No, ucit se budu porad, ale aspon ty zaklady ... a nezmatkovat.

A jeste jednu vec Vam Rig zamlcel: to, ze mam v regionu Canadu (moc lidi do ni nechce jezdit, protoze trati drahocenny cas na hranici) a take to, ze je mam cca o $1 min za mili, nez ma on.

Na druhe strane musim Rigovi podekovat, protoze kdyz jsem mela dorucit svuj prvni naklad, tak jsem se zasekla kousek od Columbusu a uz vecer jsem vedela, ze rano nebudu na prvni zastavce nacas - Rig me tehdy moc pomohl a uklidnil; DIKY MOC !!! To, ze cela moje schedule byla nastavena tak, ze jsem ji stejne nemela sanci dodrzet na cas, jsem si uvedomila az za par dni ... (drobne naschvaly nejspis od dispatch). Moje druha zastavka byla 380 mil od prvni a ja na to mela jen 6-7 hodin = to proste nejde ujet; pokud tedy nelitas. A nebo dispatch zapomnel, ze live unload neni to same, jako drop trailer a ze v doku stravis dobrou hodinu i vic (nez Te vylozi) Twisted Evil . Ale od te doby jsem zatim nacas ...

Ten time management je hrozne dulezita vec a takovy zelenac jako ja proste potrebuje vic casu na vsechno. S trenerem je to jine, tam mas preci jen ten pocit, ze je nekdo s Tebou, ale kdyz Ti daji Tvuj vlastni truck (ja na Freightliner nebyla zvykla, oba moji treneri meli Peterbilty - jeden kratky a jeden dlouhy cumak) a musis delat vsechno SAMA, k tomu jeste mas novy truck a hledas, kde se zapinaji svetla, mas high value load a tight schedule, jeste presne neznas svuj region a mozne deroutes (kdyz se dostanes do construction zone) a taky najednou nemuzes pocitat s driving time sveho trenera (a u Wernera musis zastavit presne 14 hodin od chvile, kdyz jsi zacal byt on duty = cerna skrinka na Tebe bonzuje; v teamu ten druhy ma fresh hodiny a muze ridit, ale solo driver musi zastavit), tak to je na jednoho cloveka ponekud overwhelming. A to jeste nemluvim o hledani parkovaciho mista na stopech atd.

Rigu, jeste jednou a porad moc diky ... byl jsi jeden z mala, kdo me dokazal na tohle pripravit. Vim, ze konecne rozhodnuti bylo moje, ale porad si stojim za svym; tedy ze jsem tak trochu vedela, do ceho jdu. Vim, ze budu jeste hodnekrat panikarit a vim, ze jsem porad jeste na zacatku. Ale aspon uz ne na uplnem zacatku; mam za sebou CDL skolu, 16 tisic mil po USA s trenerem (cca 300 hodin driving time) a par vlastnich deliveries. A vim, ze jako newbie company driver jsem vuci dispatch v dosti nevyhodne pozici; ale beru to tak, ze za vsechno se plati a vim, ze pokud si povedu slusne, dam si pozor, abych neskoncila v prikopu, budu se snazit ignorovat ty blaznive four-wheelers atd., tak casem se propracuji nekam dal. Werner je zacatek; novacek ma sanci jen u vetsich spolecnosti. Do budoucna uvidime: muzu se stat trenerem, O/O, kdo vi ... tohle nechame konovi. Ted musim honit miles Wink .

A tady je moje baby:


Návrat nahoru
Dana_MI
Veteran


Registrace: 26. 12. 2006
Příspěvky: 1676
Bydliště: Port Huron, MI

PříspěvekZaslal: st srpen 20, 2008 2:11 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Wow, a kde je foto toho Volva Twisted Evil Question Twisted Evil Question Twisted Evil. Will trade Century for your clean driving record & years in Laughing
Návrat nahoru
Big_Rig
Editor


Registrace: 19. 01. 2005
Příspěvky: 8365
Bydliště: Dayton/Cinci

PříspěvekZaslal: st srpen 20, 2008 7:52 am    Předmět: Odpovědět s citátem

OK, got it - you see Werner truck #52370, scream loudly:"I'm too young to dieeeeeeeeeeeeeeeeeeee!" and evacuate yourselves into the ditch immediately.

Tak uz jsem si koupil novy laptop, FJ Wi-Fi monthly subscription ... kterezto data allotment jsem vycerpal behem tri dnu Shocked Shocked, tak si teda jeste koupim fotak a ukazu Ti kam se jednou muzes dopracovat - cili 10 let stare Volvo, kteremu nefunguje cruise, jakes, air dryer, porad mi pali pojistky na power inveter, ztracim 30psi/min s vypnutym motorem, kdyz otevru okno, tak mi vypadne radio a kdyz hraje radio, tak nejde otevrit okno, power mirros bez power, ted mi odrezaveli mud flaps a nekdo mi nacoval do cerstve nalakovaneho blatniku ... a zere to gallon oleje za dva dny - o par dalsich malickostech ani nemluve.

Ja a clean driving record ... GOOD ONE Laughing Laughing Laughing

Ale dobry prispevek - jen tak dale. Obzvlast zkusenosti s dispatchem a "triky", ktere na Tebe budou zkouset a to jak je videt uz od prvniho dne, jsou k nezaplaceni. Nehonit se za milema Exclamation
Návrat nahoru
Dana_MI
Veteran


Registrace: 26. 12. 2006
Příspěvky: 1676
Bydliště: Port Huron, MI

PříspěvekZaslal: út září 02, 2008 5:10 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Ahoj lidicky!
Tak se prave nudim na Detroiteru pri cekani na trailer inspection (ukrutna nuda); tak jsem se rozhodla Vam napsat neco vic. Nevim, kolik mam casu, tak zkusim neco nakousnout a pozdeji to pripadne rozepsat.

Oh Canada, Oh Canada !!! I HATE CANADA Twisted Evil

Ne, ze by Canada byla az tak spatna, ale:

. truck stopy bud neexistuji a nebo jsou k nalezeni bud obcas. A kdyz uz nejaky najdes, pak se US stopem neda srovnat (uroven sluzeb podstatne horsi).
. pochopitelne potrebuji stop v okamziku, kdy jsem skoro "out of hours" a diky Wernerove cerne skrince musim zastavit.
. tim padem uz se mi 2x stalo, ze jsem jela po dalnici 10 mil/h s flashers, aby me satelit nezaregistroval, ze ridim a pro policajty mela pripravenou vymluvu, ze si myslim, ze jsem pichla pneu ...
. pokud si nekdo mysli, ze neumi couvat rig, doporucuji opet Canadu. Couvat se nauci a to velice rychle a k tomu jeste do mist, kam si pred tydnem myslel, ze se truck v zivote dostat nemuze.
. Canadska customs je ok, ale nazpet je to horsi. US customs me v obdobi 2 tydnu 1x obratili, 3x zrentgenovali, proklepli mou zelenou kartu atd.

A tech srandicek bylo vic; zkusim si casem vzpomenout ... ale vazne, to couvani a ty uzke ulicky, to na Canade fakt miluju Wink

Posledni 2 tydny jsem pendlovala na trase Detroit - Toronto. Otrava, ale dozvedela jsem se, ze tohle by melo brzy skoncit; snad po mesici az 6 tydnech bych mela zacit dostavat delsi streky. Pry to dispatch dela vsem - osobne, uprimne v to verim, protoze tech 230 mil jedna cesta je nanic.

Uz se take tesim, az se dostanu pobliz Daytonu, abych se mohla pokochat tim, jak se Rig evakuuje to toho prikopu Laughing.

Tak uz musim padat - zatim se mejte !
Návrat nahoru
Big_Rig
Editor


Registrace: 19. 01. 2005
Příspěvky: 8365
Bydliště: Dayton/Cinci

PříspěvekZaslal: pá září 05, 2008 6:40 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

To je tak, kdyz nekdo neda na Rigova varovani o CND a musi si to vyzkouset na vlastni kuzi.
Dana_MI napsal:

ale dozvedela jsem se, ze tohle by melo brzy skoncit; snad po mesici az 6 tydnech bych mela zacit dostavat delsi streky

Laughing Laughing Laughing Laughing
Keep on hopin' ... nadeje vzdycky umira posledni Wink ... protoze dispeceri jsou podobne jako Lenin vecni (nebo v Jecny).

Sorry, ze nam to nejak nevychazi s tim telefonovanim, ale ja ted mam "crazy schedule", takze Ti nechci volat v noci a pres den spim ... a jak jsem se zminil, z nejakeho duvodu se mi nevracela jedna z brzd na navesu, drelo to jak to prase a nez jsem na to prisel tak se z toho valil dym, jak z Temelina. Musel jsem zastavit, nechat to zchladit, pak do toho parkrat bacit sledgehammer a nakonec odhaknout modrou hadici ... brzdil jsem 50K# naves jenom truckem.

Kratke tripy jsou dneska vicemene nevyhnutne, ja taky jezdim jenom cca 300 mil/trip. To, co Tebe vrazdi je load/unload a hlavne ty customs. Ja mam Chicago 100% drop/hook a i tady na Cincy konci je kazdy druhy naklad pre-loaded nasima city drivers, stojici na nasem terminalu. A hlavne me nikdo nerentgenuje ... Shocked

CND je krasna, ale jenom kdyz jedes za krasami prirody, hokejem nebo se nastehovat k Rumburakovi. Uz se tesis na kanadskou zimu???? Ber to z te lepsi stranky - v CND aspon neni tolik low clearences jako v CHI. Minuly tyden jsem testoval, kam se vsude dostanu s B/T ... Laughing ... ja bych se dostal skoro vsude, ale muj roof deflector uz ne.

Nemusi to byt jenom trip do Daytonu, kdykoli pojedes po I70, I75, I71, I74, tak to je k nam co by kamenem po dispecerovi dohodil - tady ta Dayton/Cincy area je velky dopravni uzel. Hned mi ukazes, jak Ti jde couvani - obzvlast blind side.

Keep those articles comin' ... and of course keep on truckin'
Návrat nahoru
Dana_MI
Veteran


Registrace: 26. 12. 2006
Příspěvky: 1676
Bydliště: Port Huron, MI

PříspěvekZaslal: pá září 05, 2008 9:41 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Rigu - ja nikdy nerekla, ze Ti neverim. NIKDY.

Tu Kanadu jsem vzala, protoze jsem doma kazdy tyden na 2 dny, proto.

Ale bavi me si trochu zanadavat, to je vse Laughing .

Jo, jinak pro Tvoje info, ted jsem ve Fayetteville, NC a cekam na load. Trip sem byl 27/770, trip zpet 0/770. A prave ted premyslim, ktery routing si vyberu zpet. Co takhle NC87N-NC421N-I40W-NC52W-I74W-I77N-I79N-I90E till Tonawanda, NY? Ktery z bodu na trase je nejblize na to pivo? No, ja sice pivo uz nepiju (respektive alkoholu jsem se uz nedotkla hodne dlouho), ale Tobe ho koupim Wink.

K Rumburakovi se nastehovat nemuzu, protoze ma (myslim) zalivou zenu a krasy prirody se Ti omrzi v okamziku, kdyz Ti krasne stromy delaji "bang-bang-bang" to strechy ci traileru, ale Ty proste musis jet dal, nebot uhnout lze leda tak do protismeru. Pokud tedy nechces eliminovat tech par rodinek jedoucich proti Tobe Twisted Evil (to bych tedy radeji nabourala sama).

Couvani mi uz jde lepe, uz aspon vim, na kterou stranu mam tocit volant Embarassed. Ano, sice couvam pomalu, obcas mam 3 i vice pull-ups ale ten trailor jsem zatim vzdycky dostala tam, kam jsem potrebovala. I kdyz mi to parkrat zabralo dost dlouho, tak nakonec v tom doku byl a byl tam rovne. Zajimave je, ze cim mene mista, tim lepe se mi dari couvat ... a cim vic mista, tim spis zmrsim setup a pak dopredu, dozadu a tak dal Mad .

Customs jsou pain, ale i v tom uz jsem se zlepsila. Od pristiho tydne budu mit na telefonu i Canada plan, tak uz nebudu muset stavet pred hranicema, hledat telefon a volat na nasi hotline, jestli jsou papiry proclene. Ono by asi casem bylo nejlepsi mit maly fax-copy-print a proste odfaxovat fakturu primo z trucku a neztracet drahocenny cas. No, s tim lze pockat ... mikrovnka byla dulezitejsi. Jednak se (jak sam vis) casto dostanes na mista, kde se k jidlu proste nic koupit neda a jednak truckstopy jsou zbytecne predrazene. Takze ted jsem v podstate sobestacna a to se mi libi.

Ale stejne bych rada videla, jak se budes evakuovat do toho prikopu Shocked
Návrat nahoru
Big_Rig
Editor


Registrace: 19. 01. 2005
Příspěvky: 8365
Bydliště: Dayton/Cinci

PříspěvekZaslal: so září 06, 2008 4:05 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Sem si delal srandu, ze mi neveris . Obcas holt clovek nema na vyber a musi vzit neco, co nechce - jako je treba CND. Opravdu me prekvapuje, ze WERNER Te neni schopny dostat domu kazdy tyden bez toho, aby Te nutili do CND. Bych rek, ze Te tahaji za nos, neco jako kdyz SWIFT rikal klukovi z NJ, ze musi brat naklady do NYC, jinak se nedostane domu.

Jsi trucker a cesky jeste k tomu - nadavani na svet a nestezovala si, tak bych volal doktora.

Fay-Tonda je routed prilis na vychod, az pojedes z MI nebo CND nekam na jih, tak to urcite vezmes po I75 pres Cincy, tak se muzes stavit - parkovani pro celou soupravu je jenom 2 mile od exitu a 10 metru od Frickers Twisted Evil. Ja uz sem pivo nemel ani nepamatuju pokud nepocitam Non-alcoholic O'Douls. Generace mych predku se obraci v hrobe, ale i ta "obarvena voda" mi chutnala.

Dokud Ti klepou do strechy jenom stromy tak je to OK. Ja kdyz se u naseho baraku, tak vzdycky nalozim pul toho javoru, co nam tam roste hned u silnice a o Chicagu radsi nemluvit. To vis ze se k Rumikovi muzes nasackovat, vcera mi to rikal ... a bez zarlive manzelky by to nebyla zadna sranda.

Laughing Laughing Laughing
Tri a vice pull ups??? To ja kdyz jsem unaveny nebo to nejaky vul spotter na rail yardu neumi zaparkovat mam i 15. Ted jsem mel 20' minicontainer (tahac je delsi nez naves) a zaboha jsem se nemohl dostat do doku, i kdyz jsem mel na kazde strane 2 kilometry mista. A na dalnici jsem dvakrat malem dostal infarkt, kdyz se mi zdalo, ze mi nekdo ukradl pul navesu.

Jo jo, ja jsem to taky vzdycky dostal do doku, ale obcas to stalo me nebo i nekoho jineho trochu laku, jednou dvere, jednou zrcatko ...

Na setup uz davno nehledim - proste jak k tomu mistu prijedu tak tam stojim a ono se to nejak vyvrbi pri tech pull ups a back ups. Koneckoncu Ti za to nikdo medaili neda, kdyz to tam zasunes (very phallic Twisted Evil) na jeden zatah.

Mikrovlnka, ze je dulezitejsi nez billing????? Rookies Rolling Eyes

To je jenom zavist - ja kdybych tam zahak MW, tak mi truck shori do mrte Laughing. Nastesti ja uz se na mista, kde se nic koupit neda nedostavam ...

Ja bych do CND nemoh. Mel jsem nedavno naklad pro Canadian Pacific Rail v Bensenvillu, zmrsili billing, byl to alkohol tudiz tam extra customs papers a musel jsem tam 4 hodiny cekat nez to Jim Beam vyresi - coz je vyzva pro cele forum ... nepijte Jima Beama, pac me nasrali Evil or Very Mad.

Ja se ted snazim najit nejaky data plan od wireless spolecnosti, ktery by mel dobre pokryti a hodne dat, ATT ma skvele pokryti i rychlosti, ale jenom 5GB za $60/mesic. Nasel jsem mobilni tiskarnu a scanner, ale jsou strasne drahe a je mrzute, ze to neni nejaky malinkaty all-in-one, alebrz 2 separatni masinky.

Dana_MI napsal:

Ale stejne bych rada videla, jak se budes evakuovat do toho prikopu Shocked


Ja uz ted, kdyz vidim, ze se k blizim k Wernerovi, tak jedu na shoulder a oteviram dvere, kdybych musel "abandon ship" ... co kdyby mezi nahodou nebyli kanadske hranice. A neopovaz se, abych Te nachytal jak jedes 10mph a snazis se osidit blackbox Laughing Laughing Laughing, to bys dostala prezdivku "Extremely Slow Death" (jako je sudden death v hokejovem OT).
Návrat nahoru
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Chicago-cz.com -> Business Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 3 z 5

 


Chicago-cz.com forum system
USA odkazy | Weblog o USA | Inzerce v USA | Galerie USA | Diskuse o USA



Copyright © chicago-cz.com
Webdesign a Optimalizace by Miro - miroweb.com



UFOseek.com - Directory, Community and News. UFO Seek Forum - rare free community for discussion of UFO-Paranormal, mysterious and unexplained topics.

Slovak Republic Web Directory About Slovak Republic
Czech Republic Web Directory About Czech Republic