jak na au-pair?

FAQFAQ   HledatHledat    RegistraceRegistrace   PÅ™ihlášeníPÅ™ihlášení

jak na au-pair?

odeslat nové téma   OdpovÄ›dÄ›t na téma    Obsah fóra Chicago-cz.com -> Zustat nebo jet domu?
Autor Zpráva
Michall

Registrace: 31. 01. 2010

PříspÄ›vekZaslal: ne leden 31, 2010 8:07 am    PÅ™edmÄ›t: jak na au-pair? OdpovÄ›dÄ›t s citátem

Zdravím, zajímá mě možnost zkusit dělat au-pair v USA ať si to jak se říká oťukám ale nevím jak na to. Nejsem student a nějakou dobu pracuju (je mi 24) tak si říkám jestli v tom nebude problém. Všichni radí work & travel jenže to je právě pro studenty a nevím jaká agentura by mi sehnala au-pair. Jestli taková vůbec je. Díky za rady.
Big_Rig

Registrace: 18. 01. 2005

PříspÄ›vekZaslal: ne leden 31, 2010 9:20 am    PÅ™edmÄ›t: OdpovÄ›dÄ›t s citátem

Zadej si do Googlu pro zacatek toto: "au-pair agencies".
Michall

Registrace: 31. 01. 2010

PříspÄ›vekZaslal: ne leden 31, 2010 12:01 pm    PÅ™edmÄ›t: OdpovÄ›dÄ›t s citátem

no vyjedou mi nějaké nejspíš americké agentury, nevím jak student agency, taky tam něco mají ale říkám si jestli je šance když nemám nějaké předchozí zkušenosti a oni požadují 200 hodin Sad
Big_Rig

PříspÄ›vekZaslal: ne leden 31, 2010 12:43 pm    PÅ™edmÄ›t: OdpovÄ›dÄ›t s citátem

Neptej se tady, zavolej na Student Agency nebo jinou z tech agentur, ktere Ti to vyhodi. Vsechno, co se dozvis tady bude vicemene z druhe ruky nebo starsiho data, tudiz zkusenosti, ktere se tykaly jinych se nemusi tykat Tebe. Nejlepsi rada - jdi primo ke zdroji.
Henek

Registrace: 12. 03. 2005

PříspÄ›vekZaslal: ne leden 31, 2010 2:48 pm    PÅ™edmÄ›t: OdpovÄ›dÄ›t s citátem

nebo pridej fotku a my ti neco najdem v Cinci
Big_Rig

PříspÄ›vekZaslal: ne leden 31, 2010 3:15 pm    PÅ™edmÄ›t: OdpovÄ›dÄ›t s citátem

It's a dude, dude! Embarassed
Zobrazit příspÄ›vky z pÅ™edchozích:   
odeslat nové téma   OdpovÄ›dÄ›t na téma    Obsah fóra Chicago-cz.com -> Zustat nebo jet domu? ÄŒasy uvádÄ›ny v GMT - 6 hodin
Strana 1 z 1

Chicago-cz.com forum system