cesi vydelavaji na sobe

FAQFAQ   HledatHledat    RegistraceRegistrace   PřihlášeníPřihlášení

cesi vydelavaji na sobe
Jdi na stránku 1, 2  Další

odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Chicago-cz.com -> Co jsme za lidi
Autor Zpráva
David
Anonymní

PříspěvekZaslal: so květen 28, 2005 3:48 pm    Předmět: cesi vydelavaji na sobe Odpovědět s citátem

Jsem student a prijel jsem do Ameriky na 4. mesice pracovat. Tak jak se k sobe chovaji Cesi, jeden druheho okrada a pak krici, musis byt samostatny a chlap. Nechovaji se Cesi hezky k sobe.............
Atlanta-man

Registrace: 17. 01. 2005

PříspěvekZaslal: so květen 28, 2005 7:40 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Castecne mas pravdu....jenze TADY JSI V AMERICE!Tohle je jinej svet tady kope kazdej sam za sebe!Znam takove studaky....prijedou jsi vydelat a vyuzivaj kazdeho kolem sebe,,protoze oni jsou tady jen na chvili a musej vydelat,,Zvlastni logika plna ocekavani a presvedceni ze vsichni jim musi pomahat...Taky ze jsem par krat pomoch...a vysledek?Pro mne je Ceskej studak neco co opravdu nemusim potkat,potkan a ubozak....ja vim ze nejsou vsichni takovi ale bohuzel jiz nemam chut je tridit...
Radim
Anonymní

PříspěvekZaslal: út květen 31, 2005 8:17 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Typicke heslo pro Cecha pracujici v USA nelegalne:Co nejlepsi prace,kde se to da ojebat,apacko-mozna co nejvice lidi,abych platil co nejmensi najem-ze spim v obyvaku?Nevadi,hlavne ze usetrim par dolaru.Jim jenom polivky,piju jen vodu z kohoutku,auto nemam,nechavam se vozit,domu volam jednou za mesic-stoji to hodne penez,proste typicka idylka pro vychcaneho Cecha.
czolgos
Moderator

Registrace: 19. 01. 2005

PříspěvekZaslal: út květen 31, 2005 9:34 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Radim napsal: