Žít v USA

FAQFAQ   HledatHledat    RegistraceRegistrace   PřihlášeníPřihlášení

Žít v USA
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5

Autor Zpráva
czolgos
Moderator

Registrace: 19. 01. 2005

PříspěvekZaslal: čt červenec 29, 2010 11:42 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Layla napsal:
Já jsem teď v Kalifornii na programu Work and travel, pracuju tu legálně na J-1 vízum ale platí mi jen do září, uvažuju o tom že bych tu zůstala ale pak bych zřejmě už nesměla nikdy odjet protože by mě sem pak nepustili. Studuju veterinární lékařství a jednou bych tu chtěla pracovat ve svém oboru, ale ze začátku bych brala jakoukoliv práci.

Píšeš, že ještě studuješ. Jak ale pak tu školu chceš dodělat, když tu zůstaneš ilegálně?
Layla

Registrace: 26. 07. 2010

PříspěvekZaslal: čt červenec 29, 2010 11:26 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

To by mě docela zajímalo jak chtějí dokázat že nemůžou pro tu danou práci najít nikoho jiného. To se snad ani nedá, kromě toho vždycky by se přece někdo našel.. Máte s tím někdo konkrétně zkušenost? Jinak to s tou školou byla dobrá otázka. Kdybych tu zůstala tak studium ukončím protože bych se už do čech nevrátila, no nijak by mě to nemrzelo, to si jsem jistá, ale problém je v tom že by mě odsud mohli jednou vyhostit což je asi dost pravděpodobný že by se stalo, a pak bych sem už nemohla nikdy jet což mě značně děsí. Taky je otázka jestli bych sehnala práci s prošlým vízem, to asi sotva... Myslím že s vystudovanou školou je větší šance najít tady práci, na druhou stranu třeba za pár let žádného sponzora nebo green card neseženu a budu úplně ve stejné situaci jako teď. Dala bych cokoliv za to abych tu teď mohla zůstat napořád.
MW

Registrace: 13. 07. 2006

PříspěvekZaslal: čt červenec 29, 2010 11:59 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Layla napsal: