|
|
| Autor |
Zpráva |
Kristyna Anonymní
|
Zaslal: čt listopad 09, 2006 3:43 pm Předmět: vdana za Americana |
|
|
v lete 2005 jsem se na letnim kempu v ceske republice seznamila s mym nynejsim manzelem. byla jsem tam jako zdravotnik a on jako pomocnik. vzhledem k tomu,ze mel porad nejake urazy, a chytil neco od kousnuti hmyzem, jsme byli v kontaktu docela casto. jinak jsem se s Americanama co tam byli nebavila,m protoze jsem neumela ani slovo anglicky, ve skole jsme meli nemcinu. takze jsem ho osetrovala beze slov a nebo nam nekdo prekladal,ale jiskra preskocila. takze jsme se domluvili,ze si budeme psat emaily a uvidime, tento prvni rozhovor mi prekladala kamaradka. emaily mi prekladala sestra a v prosinci za mnou prijel do Ceska. uz jsme vedeli,ze se milujeme a je nam souzeno spolu byt. jako darecek jsem dostala mimo jine penize na letenku. takze jsem zacla zadat o visa, zazrakem jsem je dostala, nebyla jsem student,ani zamestnana.
V breznu jsem navstivila jeho i jeho rodinu a v kvetnu byla svatba. nejdriv v ceske republice a pak tady v USA. ted zijeme na zakladne, protoze manzel je vojak. anglicky jsem se naucila prave z emailu, kdy asi v listopadu jsem si je zacala prekladat sama s pomoci slovniku.lekce anglictiny jsem mela asi tri nebo ctyri,naucila jsem se komunikaci,emaily a pozdeji telefonaty. ted se snazim zvyknout na USA,prece jenom je to neco jineho, chybi mi rodina, pratele a ceska strava.ale jinak parada! |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
miro Site Admin
Registrace: 09. 01. 2005 Příspěvky: 954 Bydliště: Chicago
|
Zaslal: pá listopad 10, 2006 5:15 am Předmět: |
|
|
Hmm, no tak to je uplne jasne proc amici jezdi pomahat do CZ.
Ono fakt Ceske holky jsou nejlepsi. At vam to klape. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Kristyna Anonymní
|
Zaslal: pá listopad 10, 2006 8:33 pm Předmět: |
|
|
| dekuji:-) |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Anonymní
|
Zaslal: po listopad 27, 2006 6:26 pm Předmět: |
|
|