WaT - potvrzeni o studiu

FAQFAQ   HledatHledat    RegistraceRegistrace   PřihlášeníPřihlášení

WaT - potvrzeni o studiu

odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Chicago-cz.com -> Studium, Skoly, Stipendia
Autor Zpráva
Vezin

Registrace: 11. 11. 2012

PříspěvekZaslal: ne listopad 11, 2012 6:13 pm    Předmět: WaT - potvrzeni o studiu Odpovědět s citátem

Zdravím Vás,

chci jet poprvé do USA a něco zažít a možná trochu i vydělat. Už jsem toho přečetl dost, vím, že to není vůůůůbec snadné. Nicméně byl bych rád, kdybyste mi poradili.

Chci jet příští léto na program WaT, nebylo by na tom nic, kdybych nebyl student maturitního ročníku, tzn. ještě nejsem student VŠ, ale napadlo mě pár rešení této situace.
1. Je možné se dostat na vysokou školu a požádat ji o vystavení náležitých dokladů dříve k tomu abych mohl na WaT?
2. Studuji střední školu, kterou zaštiťuje vysoká škola a potvrzení o studiu vystavuje ta vysoká škola, takže je nemožné rozeznat, jestli jsem student vyšky nebo střední. Na naší škole se rozdávají potvrzení o studiu takovým stylem, že si tam můžu napsat co chci a škola mi to podepíše, ale nemám vysokoškolský index, ale podle toho, co vím, tak většina vysokých škol už papírové indexy ruší a mají jen ty elektronické, je tedy možné zažádat o vízum J1 jen s potvrzením o studiu od "vysoké školy"?

3. Můj známý mi může dohodit pracovní místo v USA v Los Angeles, bylo by těžké, kdyby ta firma pro mne požádala o vízum ho získat? Je to vůbec reálné?

Díky moc lidi Smile Krásný a pohodový den
verzana

Registrace: 11. 03. 2006

PříspěvekZaslal: ne listopad 11, 2012 8:43 pm    Předmět: Re: WaT - potvrzeni o studiu Odpovědět s citátem

Vezin napsal:
...