Ziskani viza - index studenta

FAQFAQ   HledatHledat    RegistraceRegistrace   PřihlášeníPřihlášení

Ziskani viza - index studenta

Autor Zpráva
karel

Registrace: 14. 01. 2005

PříspěvekZaslal: út březen 15, 2005 1:24 pm    Předmět: Ziskani viza - index studenta Odpovědět s citátem

Zdravím,

chci si požádat o turistické vizum na US Embassy v Praze, jsem dalkovy student vysoke skoly a mam index. Tento index je naprosto shodny s indexem normalniho studenta, jen na prvni strance (uvnitr indexu) je u oboru napsano "komb. studium".

Chci se zeptat, jak moc si urednici prohlizi onen index? Ja jen, ze by asi bylo jednodussi (ikdyz mozna riskantnejsi) pozadat o vizum jako student, nez jako radovy obcan. Muj vek studentovi denniho studia odpovida, takze v tom bych problem nevidel. Jde o to, jestli ten urednik prochazi tim indexem a vsechno kontroluje, nebo zda staci mu pres okenko ukazat index a tim to konci (nevim jak to chodi).

Ma s tim nekdo prosim zkusenosti? Diky moc.
czolgos
Moderator

Registrace: 19. 01. 2005

PříspěvekZaslal: út březen 15, 2005 3:44 pm    Předmět: Odpovědět s citátem

Kdyz jsem zadal naposled o J-1 na WAT, tak samozrejme chtel videt muj index. Podival se na prvni stranku, zrejme kontroloval fotku, jmeno, nazev skoly apod, a pak zacal listovat. Byl jsem uz v 6. rocniku, takze jsem mel index docela popsany. Prolistoval prvnich par stranek a vratil mi ho. Nastesti nedosel nakonec, kde by zjistil, ze uz nebudu po navratu z WAT studovat. To bych asi vizum nedostal. Tenkrat jsem to proste risknul a vyslo to Smile
S tim, ze ukazes index jen pres okenko, moc nepocitej. A navic jako student budes potrebovat potvrzeni o studiu.
Take zalezi v jakem jsi rocniku. Posledni rocniky neradi pousti, protoze uz se nemusi vracet do skoly.
Jestli pracujes, mas dobre placenou praci, dostatek penez na uctu a jedes jen v lete na kratkou dovolenou, tak bych ti radeji doporucoval jet jako civil.
karel