jakudo

FAQFAQ   HledatHledat    RegistraceRegistrace   PřihlášeníPřihlášení

jakudo

odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Chicago-cz.com -> Predstavte se nam
Autor Zpráva
jakudo

Registrace: 28. 01. 2006

PříspěvekZaslal: so leden 28, 2006 9:38 am    Předmět: jakudo Odpovědět s citátem

Cau vsichni:)

Momentalne studuji v Praze CVUT. O prazdninach jedu na 5 tydnu na Miami ucit se anglicky:) Take jsem se zaregistroval do souteze o zelenou kartu a docela rad bych ji vyhral (kdo take ne:) ). Chci jezdit do USA na odbornou praxi. Jelikoz studuji Stavebni fakultu a uz za sebou mam stredni stavebni prumyslovku, tak pry nebudu mit problem sehnat firmu na odbornou praxi (to mi rekli ve skole-zajistuji to). Znam nekolik lidi, kteri to take zkusili (odbornou praxi) a maximalne si to pochvalovali. Doufam, ze mi to take vyjde a budu da Ameriky jezdit casto...a doufam, ze to neni tak hrozne, jak to nekteri z Vas v nekterych prispevcich pisi.
Hodne sportuji, koukam na filmy, strasne rad posloucham hudbu a jeste vic ji tvorim (hraji na kytaru v jedne kapele:) )
V USA bych si chtel vydelat nejake penize a mozna tam i bydlet...

Dik a mejte se...

Jakub
Anonymní

PříspěvekZaslal: ne leden 29, 2006 6:51 am    Předmět: Re: jakudo Odpovědět s citátem

jakudo napsal:
Cau vsichni:)

...a doufam, ze to neni tak hrozne, jak to nekteri z Vas v nekterych prispevcich pisi.
Hodne sportuji, koukam na filmy, strasne rad posloucham hudbu a jeste vic ji tvorim (hraji na kytaru v jedne kapele:) )
V USA bych si chtel vydelat nejake penize a mozna tam i bydlet...

Dik a mejte se...

Jakub

Jakube a jsi zvyklej makat?? Jinak chcipnes hlady i na te "praxi". Ve kterem rocniku CVUT jsi? Je to hodne narocny? To vis, my kteri musime pracovat si nic jineho nez VSE casove nedopreji :]
GLADER
jakudo

PříspěvekZaslal: ne leden 29, 2006 8:00 am    Předmět: Odpovědět s citátem