|
Autor |
Zpráva |
Mattes Anonymní
|
Zaslal: so září 18, 2010 10:27 pm Předmět: Prosím o pár odpovědí do začátku |
|
|
Ahoj,
co jsem tak pročítal fórum,tak odpovědi na otázky jsou dvojího typu...buď:jseš ůplně blbej,anebo se najde někdo kdo pomůže.Nevim teda co mám čekat,ale doufám,že se někdo kladně ozve.Je mi 19 a chtěl bych do Ameriky. Studuju umění a grafickej design,takže řemeslo nemám,ale prachy na college taky ne.Angličtiny se nebojim a věřim si v ní.Pokus jsem to správně pochopil,tak legálně bez svatby se v USA žít nedá a nelegálně bych byl bez možností(řidičák,doklady,atd.).Nejradši bych v USA chvíli pracoval a zkoušel bych to na nějakou college.Nemyslim si,že můj chtíč bejt v USA je jenom mladická nerozvážnost nebo tak.Je tu někdo ochotnej mi pomoc?Popřípadě,když by všechno šlo tak nějak dobře,sejít se pak v USA a poradit přímo namístě co a jak?Díky předem za odpovědi a doufám,že mi s tím pomůžete pohnout:) |
|
Návrat nahoru |
|
 |
dvvd
Registrace: 06. 06. 2007 Příspěvky: 174 Bydliště: New York, NY
|
Zaslal: po září 20, 2010 6:57 pm Předmět: |
|
|
Tady ti nikdo zadnej presnej recpet jak na to neda, protoze zadnej proste neexistuje. Jestli vazne chces tak ty sam najdes cestu jak to udelat. Nasly ji miliony pred tebou.... |
|
Návrat nahoru |
|
 |
miro Site Admin
Registrace: 10. 01. 2005 Příspěvky: 4053 Bydliště: Chicago
|
Zaslal: po září 20, 2010 10:18 pm Předmět: |
|
|
ja jsem zacinal tak, ze jsem jel do dallasu s petistovkou v kapse, kde jsem mel slibenou tutovou praci a lidi co mi tutove pomuzou do zacatku.. no a v realu to dopadlo tak, ze nic z toho co jsem mel dohodnute nedopadlo a ja mel volnou cestu do neznama..
v tom okamziku ma clovek ohromnou svobodu a sanci spojit se s astralem, nebo bohem, (kazdej tomu rika jinak) protoze nic jineho vlastne nema, jen to spojeni.. je to skvela zkusenost doporucuji kazdemu.. moc rad na to vzpominam..