|
|
| Autor |
Zpráva |
Glop
Registrace: 19. 05. 2005 Příspěvky: 80
|
Zaslal: čt červen 23, 2005 9:06 am Předmět: Glopiik |
|
|
Cau nekdo tu musi zacit psat ne
takze jmenuju se Jirka Fišer jsem z Brna (zatim) do Ameriky (Florida) se chystam pristi rok.
Takze studuju třetim rokem Managment ( ten obor neni tak kvalitni jako ten nazev, polovina tech komunistickych ucitelek nevi ani co to je) snad pristi rok odmaturuju a jedu, dneska jsem byl ve Student agency se ptat ohledne letenky a viza tak letenka bude stat 17tisic vcetne tax a to jedu po sezone (zari) no a rezervace by mela byt v Unoru az Breznu ( takze to zabukuju a valim do Prahy na ambasadu) rekli mi ze mi pomuzou s vyplnenim formularu apod.No jeste tedka furt moc nevim co budu rikat na pohovoru (neco vymyslim. Prace se nebojim realita muze byt jina ale kdyby se vse posralo tak muzu rict byl jsem v americe a hlavne si musim naprosto zdokonalit anglictinu.Jsem do toho tedka dost zazranej, ale zjistuju pomalu co nejvice info a zacinaji me dost srat lidi co me od toho odrazujou, vubec nic o tom nevi (ja taky moc ne ale rozhodne vic nez voni), ale proste sem odhodlan udelat cokoliv. Jinak dne 20.6. 2005 my byl vydan passport (2 hodiny sem cekal na uradu hruza), ale platnost mam do 2015 No na podzim prodam auto a motorku aby byli nejaky kacky na vic a moje priprava bude kompletni
Jak budu zadat o vizum tak samozrejme napisu co a jak no to je o me osobe asi tak vse no jinak popis nevim jestli je nutny hnedy oci, vlasy, 180cm vysoky, podsaditejsi ( ramenac ) no jinak muzete mi klidne neco napsat budu rad diky moc a mejte se cau Glop |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
miro Site Admin
Registrace: 09. 01. 2005 Příspěvky: 1003 Bydliště: Chicago
|
Zaslal: čt červen 23, 2005 9:43 am Předmět: |
|
|
Welcome Glop!
Jsem rad ze se nekdo odvazil zacit. Uz jsem se bal ze to budu muset zacit ja