|
|
| Autor |
Zpráva |
pdmlynek Moderator
Registrace: 16. 08. 2005 Příspěvky: 1252 Bydliště: Philadelphia area
|
Zaslal: ne listopad 11, 2007 10:13 pm Předmět: |
|
|
| Dezzi, Ty jsi ten elektrikář co zde psal asi před rokem, a měl jsi podobné otázky, ne? Prostudoval jsis NEC 2002, jak jsem navrhoval? Máš práci zajištěnou? |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Dezzi
Registrace: 27. 12. 2006 Příspěvky: 56 Bydliště: Kroměříž,ČR
|
Zaslal: po listopad 12, 2007 9:33 am Předmět: |
|
|
| pdmlynek napsal: | | Dezzi, Ty jsi ten elektrikář co zde psal asi před rokem, a měl jsi podobné otázky, ne? Prostudoval jsis NEC 2002, jak jsem navrhoval? Máš práci zajištěnou? |
Zdravim,jo jsem to ja jo jo prostudovaval jsem si to Tak jako praci mam spise jako brigadu,pac jeste studuji  |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Bukacek Anonymní
|
Zaslal: po listopad 12, 2007 3:13 pm Předmět: |
|
|
| Dezzi napsal: | | pdmlynek napsal: | | Dezzi, Ty jsi ten elektrikář co zde psal asi před rokem, a měl jsi podobné otázky, ne? Prostudoval jsis NEC 2002, jak jsem navrhoval? Máš práci zajištěnou? |
Zdravim,jo jsem to ja jo jo prostudovaval jsem si to Tak jako praci mam spise jako brigadu,pac jeste studuji  |
Tak proc se tady ptas po praci, kdyz nemas jeste ukoncenou skolu?
Nejdriv ji dokonci, vydelej nejaky penize, kup si letenku a pak se muzes do USA podivat.  |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Dezzi
|
Zaslal: po listopad 12, 2007 11:07 pm Předmět: |
|
|
Ja ji mam dokoncenou!TEd jsem na nastavbe ve druhem rocniku  |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Anonymní
|
Zaslal: po listopad 12, 2007 11:12 pm Předmět: |
|
|
| Dezzi napsal: | Ja ji mam dokoncenou!TEd jsem na nastavbe ve druhem rocniku  |
Na stavbe ve druhem rocniku? Tak bud makas na stavbe anebo si ve druhem rocniku. Aha ty myslis zakladni skolu mas dokoncenu, tak to jo!!!!!!  |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Dezzi
|
Zaslal: út listopad 13, 2007 9:26 am Předmět: |
|
|
| Anonymous napsal: | | Dezzi napsal: | Ja ji mam dokoncenou!TEd jsem na nastavbe ve druhem rocniku  |