High school v USA

FAQFAQ   HledatHledat    RegistraceRegistrace   PřihlášeníPřihlášení

High school v USA

odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Chicago-cz.com -> Volne tema
Autor Zpráva
kouuba

Registrace: 19. 08. 2007

PříspěvekZaslal: st srpen 22, 2007 8:45 am    Předmět: High school v USA Odpovědět s citátem

Zdravím
fórum si pročítám docela často ,ale zaregistroval jsem se teprve nedávno a teď píšu svůj první "příspěvek".
Nyní studuju střední školu ,nastupuju do 2. ročníku, a rozhodl jsem se ,že bych chtěl jet,místo 3.ročníku, na rok studovat high school do usa.
Chtěl bych se zeptat jestli máte s tímto typem studia zkušenosti?Na co bych se měl připravit?Na co si dát pozor?Co byste mi doporučili?A jaké jsou vaše zážitky ? etc. Nebo pište cokoliv o středních školách v usa.

díky mockrát
kouuba
P.S.Moc mi to pomůže.
pdmlynek
Moderator

Registrace: 16. 08. 2005

PříspěvekZaslal: st srpen 22, 2007 9:06 am    Předmět: Odpovědět s citátem

Většinu věcí o High School (HS) si samozřejmé velice jednoduše najdeš na internetu, ale jen 2 poznámky:

(1) Protože HS v USA je povinná, ale v ČR Střední škola není, HS není tak náročná jako Střední.

(2) HS, jako ostatní školy, jsou vedené místní vládou, t.j. městem nebo okresem. To znamená že co se učí ve škole, i když to musí souhlasit se státními předpisami, záleží hlavně na rodičích a místních politice. Školy tím pádem representují né hodnoty celých USA nebo celého státu, ale hodnoty města nebo okresu. To znamená, že některé školy jsou docela zaměřeny na akademické programy, jiným spíš jde o sport, a některé jsou na nic.
kouuba

PříspěvekZaslal: st srpen 22, 2007 9:43 am    Předmět: Odpovědět s citátem

citace:
Většinu věcí o High School (HS) si samozřejmé velice jednoduše najdeš na internetu, ale jen 2 poznámky:

Jasně to mám už prošmejďené ,spíš mě šlo o další poznatky a osobní zážitky.
dík za odpověď
Buba
Anonymní

PříspěvekZaslal: st srpen 22, 2007 12:29 pm    Předmět: Odpovědět s citátem