|
|
| Autor |
Zpráva |
Anonymní
|
Zaslal: ne září 09, 2007 12:45 pm Předmět: |
|
|
| Pracuji jako cop na FL uz cca.5 let.Na tvou otazku ti dam presnou odpoved( i kdyz bych asi nemel).Ano mohu zjistit podle tve plate licence,zda-li mas nebo nemas DL.Pokud ridis s propadnutym DL,tez to mohu zjistit.System v nasich autech je tzv.3 -steps.Pokud jsi prekrocil napr.rychlost nebo udelal jiny prestupek,tak si vyjedu tvou znacku ,kde je (na screen) 1 stranka s registracnimi udaji-tzn.jmeno osoby na kterou je auto registrovano,plastnost registrace a nejdulezitejsi bod a to ,zda-li nejsou pod tvou znackou evidovany nejake nezaplacene pokuty,warranty,patrani apod.To vse pod oznacenim tve licence plate.Pokud se jedna o lehky prestupek,zpravidla dale jiz nezkoumam (pokud je po prokazani ridic stejny jako ten,kdo je v registru) dalsi veci a podle tveho DL (popripade se zeptam na aktualni adress) vypisi ticket.V systemu nejsou mnohdy nejaktualnejsi info,takze pokud mi nejake chybi,spojim se s centralou(musim stejne pro nahlaseni kodu akce,kterou provadim+ misto kde se nachazim).Pokud mi z nejakeho duvodu prijdes podezrely,performuji dalsi step a to jest overeni tve osoby.Jedna se o dalsi sceen,kde jiz dostanu o tobe vsechny mozne(mnohdy i nemozne) informace,pri cemz samozrejme zjistim naprosto vse.Je-li na tomto screenu poznamka o criminal historii ,pak mohu pokracovat na step 3 a tim je provereni ve federalni databazi FBI i jinych agentur.Kazdy z cops vetsinou dela provereni faze 1 pri beznych ukonech,tudiz zadna namatkova kontrola nebo jizda za suspect neodhali platnost DL( jiz tomu neni tak u DUI,jelikoz ty se davaji hned na 1 screen).Doufam,ze jsem pomohl. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |
Anonymní
|
Zaslal: ne září 09, 2007 12:52 pm Předmět: |
|
|
| jen jeste dodam,ze takto je to v nasi county.Vim,ze v jinych oblastech pouzivaji jine (vetsinou vsak velmi podobne) systemy.Ty zaostalejsi spolupracuji hlavne s centralou,ktera ma info celkove a nejobsahlejsi. |
|
| Návrat nahoru |
|
 |