Věrně zmanipulovaní nadšenci

FAQFAQ   HledatHledat    RegistraceRegistrace   PřihlášeníPřihlášení

Věrně zmanipulovaní nadšenci

odeslat nové téma   Odpovědět na téma    Obsah fóra Chicago-cz.com -> Co jsme za lidi
Autor Zpráva
miro
Site Admin

Registrace: 10. 01. 2005

PříspěvekZaslal: čt leden 12, 2023 1:43 pm    Předmět: Věrně zmanipulovaní nadšenci Odpovědět s citátem

Jak se blíží volby v ČR vidím tu i zesílenou aktivitu proruské psycho-propagandy. Mám několik známých a kamarádů, kteří jsou silně zmanipulovaní proruskou propagandou. Nedávno jsem si u jednoho z nich nechal opravovat brzdy u dvouosého vozíku a uvědomil jsem si jednu zajímavou věc. Jak jsem tak čekal na mechanika, tak si semnou při práci povídal a velmi horlivě se mě snažil přesvědčit, že Rusko je ve všem nevině a západ jsou ti zlí. Dozvěděl jsem se několik zajímavých faktů, jedním z nich je ten, že Ukrajina napadla Rusko a Rusko se jen brání, protože Ukrajina chtěla v Rusku odpálit jadernou pumu a další biologické a chemické zbraně které mají díky USA. Další, že v Rusku se žije mnohem lépe než v EU nebo v USA, protože se tam s autama nemusí chodit na technickou. Mechanik samo sebou věděl všechno lépe, protože nesleduje zprávy v televizi a hlavně byl v Rusku měsíc na montáži.

Tohle všechno mi nějak nevadí a jsem na to zvyklý vidět takové lidi, ale potom co jsem přijel s vozíkem domu s novými brzdami jsem zjistil že se bubny na přední nápravě přehřívají až vaří a tak jsem volal mechanikovi a on mi jasně řekl, že to není možné, a abych s tím nic nedělal a nechal vozík tak jak je, protože on je profesionál a ví co dělá. Tož jsem to tak nechal a druhý den, jsem jel s vozíkem na kratší cestu a viděl jsem jasný problém, který se musel akutně řešit.